اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه ولایت صورت می‌گیرد؛

کلنگ‌‌زنی 20 واحد مسکونی در ابهر

خبرگزاری فارس: مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد خمینی (ره) استان زنجان گفت: به مناسبت دهه ولایت کلنگ زنی 20 واحد مسکونی در شهرستان ابهر صورت می‌گیرد.

کلنگ‌‌زنی 20 واحد مسکونی در ابهر
مرتضی جز دائمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: از آغاز سال‌جاری مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان اقدامات بسیاری را در زمینه تامین مسکن برای مددجویان این نهاد انجام داده است.
وی با اشاره به برخی از واحدهای مسکونی ساخته شده برای مددجویان فاقد مسکن توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان همزمان با مناسبت‌های مختلف در طول سال یادآور شد: با اقدامات صورت گرفته توسط مسئولان این نهاد به مناسبت دهه ولایت کلنگ‌زنی 20 واحد مسکونی در شهرستان ابهر صورت می‌گیرد.
مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد خمینی (ره) استان زنجان با بیان اینکه اعتبار اختصاص یافته به این تعداد واحد مسکونی 2 میلیارد ریال است، ادامه داد: همچنین اعتبار اختصاص یافته به واحدهای مسکونی مذکور 100 میلیون ریال است.
وی همچنین با اشاره به مجموع زیربنای اختصاص یافته به واحدهای مسکونی مذکور بیان کرد: زیربنای هر واحد مسکونی 55 متر مربع است.
جز دائمی همچنین گفت: مصالحی که در این واحدهای مسکونی مورد استفاده قرار می‌گیرند از جنس سازه‌های بنایی و بتنی است.
وی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته واحدهای مسکونی مذکور در دو ماهه نخست سال‌جاری به افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.
مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد خمینی (ره) استان زنجان در ادامه سخنان خود همچنین از احداث دو واحد مسکونی دیگر برای مددجویان زیر پوشش این نهاد خبر داد و گفت: این دو واحد نیز توسط کمیته امداد منطقه منطقه یک زنجان قرار دارند.
وی زیربنای مورد نیاز برای این واحدهای مسکونی را 110 متر مربع عنوان کرد و افزود: اعتبار اختصاص یافته به این واحدهای مسکونی 200 میلیون ریال است.
جز دائمی همچنین از احداث یک واحد مسکونی دیگر در شهرستان ابهر خبر داد و گفت: اعتبار اختصاص یافته به این واحد مسکونی 100 میلیون ریال بوده و زیربنای آن نیز 57 متر مربع است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول