اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فصل چهارم سفرنامه دولت به بام ایران؛

42 طرح در سفر دولت به چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری میشود

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان به سفر رئیس‎جمهور و هیئت دولت به این استان 42 طرح عمرانی، کشاورزی، خدماتی و آموزشی به بهره‎برداری می‎رسد.

42 طرح در سفر دولت به چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری میشود
محمود عیدی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: برای اجرای این طرح‌ها که از جمله مصوبات سفرهای قبل دولت به استان است، افزون بر 850 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است.
وی افزود: اجرای طرح‌هایی در بخش‌های میراث فرهنگی و گردشگری، کشاورزی، گازرسانی، آموزش و پرورش و صنعتی از جمله این طرح‌ها است.
عیدی ادامه داد: این طرح‎ها در طی دو روز حضور رئیس‌جمهور و هیئت دولت در این استان طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری با حضور دکتر احمدی‎نژاد و یا معاونان رئیس‌جمهور یا وزرا رسما افتتاح و به بهره‎برداری خواهد رسید.
وی در ادامه با اشاره به برنامه‎های رئیس‌جمهور و هیئت دولت در این استان اظهار داشت: در طی دو روز حضور دولت در چهارمحال و بختیاری، رئیس‎جمهور به تمامی شهرستان‎ها سفر کرده و با مردم دیدار عمومی خواهد داشت.
معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: علاوه بر برگزاری جلسات شورای عالی اشتغال و هیئت دولت در این استان، وزرا نشست‎هایی را متناسب با حوزه کاری خود با فعالان و گروه‎های زیرمجموعه خود خواهند داشت و به صورت تخصصی مسائل مختلف استان در بخش‌های مختلف بررسی و تصمیمات لازم برای پیشبرد امور اتخاذ خواهد شد.
وی همچنین با اشاره به بررسی درخواست‎های مردمی در این سفر، اظهار داشت: علاوه بر دیدارهای عمومی رئیس‌جمهور و امکان دادن نامه در این دیدارها و مسیرهای استقبال، ستادهای ارتباطات مردمی در ادارات کل و فرمانداری‎های شهرستان‎های هفت‎گانه این استان با حضور معاونان وزرا تشکیل و مردم می‎توانند متناسب با نوع درخواست خود به این ستادها مراجعه کنند.
عیدی ادامه داد: شماره تلفن 111 و سامانه سامد از دیگر تمهیدات پیش‌بینی شده برای اخذ و ثبت درخواست‎های مردمی در این سفر است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول