اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال؛

کنارگذر عجب‌شیر به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی از بهره‌برداری کنارگذر غربی عجب‌شیر تا پایان سال‌ جاری خبر داد و گفت: این کنار گذر از پرحادثه خیزترین راه‌های استان بوده و برای کاهش حوادث در این مسیر باید هر چه زودتر به بهره‌برداری برسد.

کنارگذر عجب‌شیر به بهره‌برداری می‌رسد
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، احمد علیرضابیگی در  آیین بهره‌برداری از سالن چند منظوره مدیریت بحران در شهرستان عجب‌شیر، خدمات دولت نهم و دهم در راستای جلب رضایت ملت ایران اسلامی بوده و دولت تلاش می‌کند با گسترش عدالت در جامعه رضایت مردم را فراهم کند.
وی با اشاره به گام‌های دولت احمدی‌نژاد در مسیر توسعه عدالت در جامعه، افزود: تحریم‌های‌ جدید دشمنان علیه ایران، مانع از شکوفایی اقتصادی ایران نخواهد شد.
بیگی انجام خدمت صادقانه مسئولان و جلب رضایت مردم را عامل پیشبرد اهداف نظام دانست و یادآور شد: با این اقدام دشمنی دشمنان بر ملت ما کارساز نخواهد بود و توطئه‌های آنها برای از بین بردن اخلاق و حس خداجویی در مردم کارساز نخواهد شد.
استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با تاکید بر آمادگی برای مقابله با بحران‌ها و بلایای طبیعی، گفت: حوادث طبیعی گریز ناپذیر هستند و برای مقابله با این حوداث باید آماده باشیم.
وی با اشاره به ارسال یک محموله کمک‌های موردنیاز زلزله‌زدگان از تبریز به ترکیه، بیان کرد: با توجه به اینکه آذربایجان شرقی از استان‌های زلزله‌خیز کشور به شمار می‌رود، ایجاد سالن چند منظوره گامی مهم در جهت خدمات رسانی به مردم در مواقع بحران است.
بیگی همچنین از بهره‌برداری از کنارگذر غربی عجب شیر تا پایان سال جاری خبر داد و گادامه داد: این کنار گذر از پرحادثه خیزترین راه‌های استان بوده و برای کاهش حوادث در این مسیر باید هر چه زودتر به بهره برداری برسد.
با حضور استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از مسئولان محلی از طرح های سالن چند منظوره مدیریت بحران، خوابگاه مرکزی دانش آموزی امام حسن مجتبی (ع) و بهسازی و آسفالت راه روستای چنار عجب‌شیر با 17میلیارد و 200 میلیون ریال بهره‌برداری شد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول