اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان غربی:

پروژه خط ارومیه گازی به شورا کندی امسال به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: پروژه واریانت خط ارومیه گازی به شورا کندی در حال حاضر 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

پروژه خط ارومیه گازی به شورا کندی امسال به بهره‌برداری می‌رسد
به گزارش خبرگزاری فارس از خوی حمید کاظمی‌کیا صبح امروز به همراه معاونان، مشاوران و مدیران شمال استان در دیدار با مدیر شرکت توزیع برق خوی، اظهار داشت: نباید از وضعیت منابع انسانی غافل شویم و اعتقاد و باور ما در ارتباط با منابع انسانی باید اصلاح شود.
وی تصریح کرد: بی تردید یکی از مهمترین مکانیزم‌های توانمندسازی در نیل به حداکثر خلاقیت و اثربخشی نزد نیروی انسانی کاهش دغدغه‌ها و رفع نگرانی‌های کارکنان است که معاونت منابع انسانی در این زمینه وظیفه‌ای  خطیر بر عهده دارد.
این مسئول افزود: ما ادعا نمی‌کنیم برای حل مشکلات به‌عنوان فرشته نجات آمده‌ایم و یک بخش مشکلات در حیطه اختیارات برق خوی و شرکت برق استان خواهد بود که قابل حل هستند و بخش دیگر مشکلات آنهایی هستند که نیازمند تصمیم‌گیری و عنایت مقامات توانیر و وزارت نیرو است که ما این مشکلات را به آنها انعکاس و به نتیجه خواهیم رساند.
کاظمی‌کیا گفت: اعتقاد دارم باید با دانش محوری کار کنیم و از مدل‌های نوین مدیریتی استفاده کنیم.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با  اشاره به تلاش برای حذف بوروکراسی‌های زائد، اعلام کرد: ما باید نارضایتی مراجعان شرکت را به حداقل برسانیم.
وی ادامه داد: در حال حاضر این مصوبات به صورت چشمگیر و قابل توجهی محقق شده است، اضافه کرد: تلاش برای تحقق 100 درصدی تمام مصوبات سفر هیئت دولت در استان ادامه دارد. 
کاظمی‌کیا با اشاره به مصوبات سفرهای هیئت دولت به استان، یادآور شد: پروژه واریانت خط ارومیه گازی به شورا کندی در سال 87 آغاز شده و در حال حاضر 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیش‌بینی می‌شود این طرح پایان امسال به بهره‌برداری برسد.
وی با اشاره به احداث واریانت خط ارومیه به عرشلو، تصریح کرد: این پروژه نیز سال 89 به پایان رسیده است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول