اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

برگزاری نمایشگاه کتاب یاسوج در دی‌ماه امسال

خبرگزاری فارس: مدیرکل ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نمایشگاه عرضه کتاب و محصولات فرهنگی از تاریخ شش دی‌ماه تا 12دی‌ماه سال جاری در یاسوج بر پا خواهد شد.

برگزاری نمایشگاه کتاب یاسوج در دی‌ماه امسال
امین کمالوندی در حاشیه اختتامیه نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، ضمن ابراز رضایت از نحوه استقبال گسترده مردم این استان از این نمایشگاه، از برپایی نمایشگاه کتاب در دی‌ماه سال جاری در شهر یاسوج و همچنین دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در اواخر فروردین‌ماه سال 91 در شهرستان گچساران خبر داد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن اعلام این خبر به خبرنگار فارس در یاسوج گفت: استقبال مردم فرهنگ دوست استان کهگیلویه و بویراحمد از نخستین نمایشگاه ملی رسانه دیجیتال در این استان قابل توجه بود، به طوری‌که چیزی حدود 10 درصد از کل جمعیت استان از این نمایشگاه دیدن کردند.
وی افزود: هدف اصلی این نمایشگاه آشنایی هرچه بیشتر مردم استان با رسانه‌های دیجیتال و کارکرد آن‌ها در جامعه برای اطلاع‌رسانی بوده است.

*برگزاری نمایشگاه کتاب یاسوج در دی‌ماه امسال
کمالوند با قدردانی از استقبال بی‌نظیر مردمی از اولین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتالی در این استان ادامه داد: نمایشگاه عرضه کتاب و محصولات فرهنگی از تاریخ شش دی‌ماه تا 12دی‌ماه سال جاری در یاسوج بر پا خواهد شد.
وی همچنین از برپایی دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در این استان که در اواخر فروردین‌ماه و اوایل اردیبهشت‌ماه سال 91 در شهرستان گچساران برپا می‌شود، خبر داد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: امیدواریم بسترسازی و جریان‌سازی رسانه‌های دیجیتال همان‌طور که در یاسوج شاهد شکوفایی آن بودیم در شهرستان گچساران نیز بتوانیم به آنچه که شایسته مردم این شهرستان فرهنگی بوده خدماتی ارائه دهیم.
کمالوند اذعان داشت: یکی از اهداف ما در برپایی این نمایشگاه مبارزه با جنگ نرم بود که هم‌اکنون به عنوان مهمترین وظیفه دستگاه‌های فرهنگی کشور لازم است گام‌های مؤثری در این رابطه برداشته شود.
نخستین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال از تاریخ 10 آبان‌ماه در مصلای امام خمینی یاسوج برگزار شد که با توجه به سردی هوا، استقبال مردم این شهر از این نمایشگاه قابل توجه بود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول