اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان رضوی در یوم‌الله 13 آبان؛

جنبش وال‌استریت تحقق وعده امام راحل مبنی بر صدور انقلاب است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان رضوی در جمع نمازگزاران جمعه مشهد گفت: موج اعتراض به نظام سرمایه‌داری و جنبش وال‌استریت در آمریکا و اروپا که در اعتراض به سیاست‌های سیاست‌مداران است نیز از جمله بیداری‌های اسلامی است.

جنبش وال‌استریت تحقق وعده امام راحل مبنی بر صدور انقلاب است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمود صلاحی ظهر امروز ضمن گرامیداشت 13 آبان در جمع نمازگزاران جمعه حرم مطهر رضوی در رواق امام خمینی اظهار داشت: 13 آبان یادآور سه حماسه بزرگ در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی ایران است.
استاندار خراسان رضوی افزود: در 13 آبان 43 دقیقا 9 روز پس از سخنرانی امام خمینی(ره) در مخالفت با تصویب لایحه کاپیتولاسیون، رژیم شاه ایشان را به ترکیه تبعید کرد.
استاندار خراسان رضوی گفت: حماسه دوم در 13 آبان 57 رخ داد که در آن زمان دولت شریف امامی دانش آموزان معترض به رژیم شاه را به رگبار بست.
وی تصریح کرد: 13 آبان در سال 58 رنگ و بوی دیگری داشت و دانشجویان پیرو خط امام در یک اقدام سریع و انقلابی ضمن اشغال لانه جاسوسی، هیمنه آمریکا را در دنیا شکستند و برای نخستین بار سفارت این دولت در یک کشور تسخیر شد.
وی خاطر نشان کرد: 13 آبان که روز بسیج دانش‌آموزی نیز نامگذاری شده عمیق‌ترین پیام‌ها را در بر دارد.
صلاحی اظهار داشت: دانش آموزان در دوران دفاع مقدس دین خود را ادا کرده و با تقدیم 36 هزار شهید یعنی یک هفتم شهدای انقلاب اسلامی خوش درخشیدند.
وی با اشاره با بیانات مقام معظم رهبری در 13 آبان 75 مبنی بر اینکه دولت هایی که به مردم خود متکی نیستند آسیب پذیرند، افزود: دولت های دست نشانده و دیکتاتور که به پشت گرمی استکبار جهانی به مردم خود ستم روا می داشتند یکی پس از دیگری در حال سقوط هستند.
استاندار خراسان رضوی گفت: موج بیداری اسلامی که در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا رخ داده و سنگرهای استکبار را یکی پس از دیگری ساقط می‌کند الهام گرفته از پیام های انقلاب اسلامی و تحقق وعده امام راحل  بر صدور انقلاب است.
صلاحی افزود: موج اعتراض به نظام سرمایه‌داری و جنبش وال‌استریت در آمریکا و اروپا که در اعتراض به سیاست‌های سیاست‌مداران است نیز از جمله این بیداری‌ها است.
صلاحی با بیان اینکه عصر اشغال‌گری و تجاوز به پایان رسیده است و امروز ملت‌ها و مردم دنیا بیدار ‌شده‌اند، گفت: دولتمردان کشورهای منطقه بدانند که باید به خواسته‌های مردم تن داد و اجازه
تصمیم‌گیری طبق نظر خود مردم را داد.
استاندار خراسان رضوی با اشاره به عقب‌نشینی اشغالگران از عراق بدون هیج دستاوردی و سرانجام قزافی و حسنی مبارک گفت: این دستاوردها همه الهام گرفته از انقلاب اسلامی است.
وی گفت: تا زمانی که با توکل بر خدا و تبعیت از ولی فقیه و پشیبانی و حمایت مردم در مسیر آرمان ها انقلاب اسلامی گام برداریم هیچ نیروی قادر به مقابله با ما نیست.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول