اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال صبای قم:

صبا با کمترین هزینه مدعی قهرمانی است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال صبای قم گفت: تیم ما با کمترین هزینه نسبت به سایر تیم‌ها در لیگ برتر شرکت کرده و اکنون یکی از مدعیان قهرمانی است.

صبا با کمترین هزینه مدعی قهرمانی است
سیدمهدی غیاثی بعد از پایان دیدار تیمش با تیم فوتسال لبنیات ارژن فارس در هفته نهم از دور رفت رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور که در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد و به برتری پنج بر دو صبا انجامید، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: بازیکنان ما با بهره‌گیری مفید از خلاقیت‌ها و تکنیک خود، اکنون به صبا شخصیت و وقار قهرمانی داده‌اند و از این بابت از آنها تشکر می‌کنم.
وی ادامه داد: بازی بسیار خوبی بود و همانگونه که همگان انتظار داشتند، فقط و فقط برای کسب پیروزی و سه امتیاز مسابقه بازی کردیم، ما موقعیت خوبی در جدول رده‌بندی داشتیم و نمی‌خواستیم به راحتی فرصت یک پله بالاتر رفتن را از دست بدهیم.
سرمربی تیم فوتسال صبای قم بیان کرد: در تمام لحظات بازی بر توپ و جریان مسابقه مسلط بودیم و با توجه به شناخت کاملی که از تیم فوتسال لبنیات ارژن فارس داشتیم به آنها اجازه خودنمایی در این دیدار حساس خانگی را ندادیم.
وی عنوان کرد: نباید فراموش کنیم که آنها در خانه خود مقابل تیم فوتسال صنایع گیتی پسند اصفهان در هفته هشتم تن به شکست پنج بر دو داده بودند ولی اکنون تیم جوان صبای قم موفق شده است این تیم را با حساب پنج بر دو ببرد، این مهم نشان از شایستگی و توانمندی بالای تیم ما است.
غیاثی اظهار کرد: الان در مکان دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور قرار داریم اما اگر مقایسه‌ای بین تیم صبای قم با تیم‌های مطرح صنایع گیتی پسند اصفهان و فولاد ماهان سپاهان داشته باشیم، متوجه می‌شوید که ما به هیچ عنوان هزینه‌های هنگفت آنها را در تیم خود سرمایه‌گذاری نکرده‌ایم بلکه سرمایه ما جوانان مستعد و با غیرت فوتسال قم هستند.
وی تاکید کرد: ما در ابتدای سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بدون ادعا و با آرامش کار خود را آغاز کردیم و اکنون در مکان دوم جدول قرار داریم، با این حال هرگز فراموش نمی‌کنیم که تا پایان لیگ راه طولانی در پیش است و باید با رقبای مطرح بالای جدول نیز برای رسیدن به هدف خود مقابله و رقابت کنیم.
سرمربی تیم فوتسال صبای قم در ادامه به بازی حساس جمعه این هفته بین صبای قم و صنایع گیتی پسند اصفهان یعنی تیم‌های اول و دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر اشاره‌ و بیان کرد: ما در شرایطی به اصفهان می‌رویم که همچنان سعید تقی‌زاده، ملی‌پوش خود را در اختیار نداریم اما یقین بدانید که برای متوقف کردن گیتی پسند بازی می‌کنیم.
صبای قم با کسب برتری پنج بر دو مقابل لبنیات ارژن فارس 24 امتیازی شد و بعد از تیم 25 امتیازی گیتی پسند در مکان دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر ایستاد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول