اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال ارژن فارس:

صبا از نقاط ضعف ارژن به خوبی بهره برد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال لبنیات ارژن فارس فرصت‌طلبی بازیکنان صبا در بهر‌ه‌برداری از نقاط ضعف تیم ارژن را دلیل باخت تیمش در دیدار هفته نهم دانست.

صبا از نقاط ضعف ارژن به خوبی بهره برد
حمید کمالی بعد از پایان دیدار تیمش با تیم فوتسال صبای قم در هفته نهم از دور رفت رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور که در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به باخت پنج بر دو لبنیات ارژن فارس انجامید، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم عنوان کرد: قبل از بازی هم می‌دانستم که کار سختی برای کسب نتیجه در قم پیش رو داریم، صبا تیم خوبی است و نتایج آنها در بازی‌های قبل نشان دهنده قدرت این تیم در لیگ امسال و به خصوص در دیدارهای خانگی است.
وی ادامه داد: ما با 9 امتیاز تیم میانه جدول بودیم اما صبای قم با کسب 12 امتیاز بیشتر نسبت به لبنیات ارژن فارس در مکان سوم جدول قرار داشت و با تیم‌های مطرح اصفهانی برای قهرمانی رقابت می‌کرد، بنابراین انتظار یک بازی سخت و مشکل را در قم داشتیم.
سرمربی تیم فوتسال لبنیات ارژن فارس اضافه کرد: شروع خوبی در این دیدار داشتیم و حتی یکی دو موقعیت نیز خلق کردیم اما بازیکنان صبای قم با تیزهوشی در استفاده از فرصت‌ها از غفلت بازیکنان ما به خوبی بهره برده و دو گل به ثمر رساندند که این مهم کار ما را برای ادامه بازی سخت کرد.
وی بیان کرد: متاسفانه در این دیدار همانند بازی مقابل صنایع گیتی پسند اصفهان نتوانستیم نقاط ضعف خود را پوشش دهیم و بازیکنان صبای قم به خوبی از موقعیت‌هایی که در مقابل دروازه ما و بر اثر اشتباهات بازیکنان ما به دست آوردند، استفاده کردند.
کمالی عنوان کرد: فکر می‌کنم آنهایی که در سالن شهید حیدریان قم حاضر بودند نظر من را تایید کنند که بیشتر دقایق بازی صاحب توپ و میدان بودیم اما چون نمی‌توانستیم از این مالکیت توپ و میدان بهره ببریم، بازیکنان صبا با تیزهوشی دروازه ما را روی ضد حملات باز می‌کردند.
وی در خصوص اینکه آیا صبای قم قابلیت قهرمانی در لیگ برتر فوتسال را دارد یا خیر اظهار کرد: اینکه صبا در بین سه تیم بالای جدول رده‌بندی است نشان از توانمندی فوتسال قم و تیم صبا است اما باید واقعیت را پذیرفت که تیم‌های اصفهانی بسیار بیشتر از صبا و لبنیات ارژن فارس هزینه کرده‌اند و باید انتظار قهرمانی یکی از دو تیم اصفهانی را داشت.
با نتیجه‌ای که در دیدار تیم‌های فوتسال صبای قم و لبنیات ارژن فارس رقم خورد و بازی با حساب پنج بر دو به سود صبا به پایان رسید، اکنون صبای قم با کسب 24 امتیاز تیم دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر است و تیم فوتسال لبنیات ارژن فارس با 9 امتیاز از 9 مسابقه در مکان نهم قرار دارد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول