اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی:

سالن ورزشی آزادی اردکان آماده بهره‌برداری است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: سالن ورزشی آزادی (فجر) اردکان مراحل پایانی احداث خود را طی می‌کند و آماده بهره‌برداری است.

سالن ورزشی آزادی اردکان آماده بهره‌برداری است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، علی ترکاشوند صبح امروز در حاشیه بازدید از اماکن ورزشی اردکان اظهار داشت: 98 درصد عملیات احداث سالن ورزشی آزادی (فجر)اردکان انجام شده و تا یک ماه آینده آماده بهره‌برداری است.
وی افزود: این سالن ورزشی استاندارد و مجهز با زیربنای کلی 2هزار و 240 متر مربع و هزار و 700 متر مربع زیربنای مفید، 500 مترمربع ساختمان اداری، موتورخانه و رختکن و ظرفیت یک هزار و 200 نفره برای تماشاگران احداث شده است.
ترکاشوند اعتبار اختصاص داده شده برای ساخت این سالن ورزشی را یک میلیارد و 100 میلیون تومان اعلام کرد و یادآور شد: این سالن ورزشی توسط شرکت توسعه اماکن ورزشی کشور احداث شده است.
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور عنوان کرد: عملیات احداث این پروژه از 9 تیرماه سال 1388 آغاز شده و شامل ساختمان اداری، تاسیسات مکانیکی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، موتورخانه و تاسیسات برقی نظیر پروژکتورهای 250 و 400 واتی متال هالید، هفت دستگاه بلندگوی ستونی 10 وات، شش بلندگوی پنج وات، مولد برق 20 کیلووات، 10 دستگاه تابلو برق و سیستم اعلان حریق است.
ترکاشوند همچنین ضمن تقدیر از پیمانکار پروژه به خاطر رعایت استانداردهای لازم در احداث این سالن ورزشی اظهار امیدواری کرد: با تکمیل رختکن و چند بخش کوچک دیگر، این پروژه ظرف یک ماه آینده به بهره‌برداری برسد.
به گزارش فارس، علی ترکاشوند به همراه معاون توسعه و تجهیزات شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، مدیرکل تربیت بدنی استان یزد و فرماندار شهرستان اردکان از سالن ورزشی آزادی (فجر) اردکان بازدید کردند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول