اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مسکن چهارمحال و بختیاری خبر داد:

احداث 18 سالن ورزشی در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل مسکن و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر احداث 18 سالن ورزشی شامل سالن‌های سرپوشیده، روباز و زمین چمن در سطح این استان در دست اجراست.

احداث 18 سالن ورزشی در چهارمحال و بختیاری
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی ابراهیمی صبح امروز در بازدید از پروژه‌های ورزشی در دست احداث در شهرستان شهرکرد اظهار داشت: این تعداد پروژه ورزشی با رعایت تمامی اصول مهندسی با برخورداری از میانگین پیشرفت فیزیکی 50 درصدی در این استان در دست اجراست.
وی مساحت زیربنایی پروژه‌های ورزشی این استان را 106 هزار و 385 متر مربع اعلام کرد و گفت: تکمیل و راه‌اندازی این تعداد پروژه عمرانی نیازمند هزینه‌ای افزون بر 16 میلیارد و 60 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی است.
ابراهیمی بیان کرد: در صورت تأمین اعتبارات لازم این تعداد پروژه ورزشی به‌زودی تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.
مدیرکل مسکن و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این پروژه‌های عمرانی در شهرهای شهرکرد، فارسان، لردگان، اردل، کوهرنگ و دستنا در حال احداث است.
وی در ادامه توسعه ورزش را از عوامل تاثیرگذار توسعه جوامع برشمرد و تصریح کرد: با جذب مردم و جوانان استان به ورزش و ایجاد فضای مفرح و بانشاط برای آنها می‌توان بسیاری از مشکلات کشور را برطرف و موجبات رشد و توسعه آن را فراهم کرد.
ابراهیمی تامین سلامتی و تندرستی مردم را از مهم‌ترین اهداف اداره‌کل تربیت‌بدنی این استان عنوان کرد و گفت: برای رسیدن به این هدف و سایر اهداف اساسی و حیاتی این اداره و خدمات‌رسانی بهتر به عموم مردم و ورزشکاران استان نیازمند ایجاد زیرساخت‌های لازم به ویژه سالن‌های ورزشی استاندارد و فضاهای ورزشی مطلوب هستیم.
وی با اشاره به دیگر طرح‌های در دست اجرا در این استان افزود: در حال حاضر 83 طرح عمرانی شامل ساختمان‌های اداری، بیمارستان‌ها، فرهنگ‌سراها، مجتمع‌های فرهنگ و مذهبی از سوی اداره‌ کل مسکن و شهرسازی در دست اجراست.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول