اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مشگین‌شهر خبر داد؛

تکمیل سالن ورزشی فخرآباد تا پایان سال جاری

خبرگزاری فارس: فرماندار مشگین‌شهر از تکمیل سالن ورزشی روستای فخرآباد تا پایان سال جاری خبر داد.

تکمیل سالن ورزشی فخرآباد تا پایان سال جاری
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فتح‌آقا محمداوغلی پیش از ظهر امروز در بازدید از طرح‌های عمرانی شهر مرادلو اظهار داشت: در شهرستان مشگین‌شهر اقدامات عمرانی و زیربنایی در راستای توسعه شهر آغاز شده که سفر چهارم هیئت دولت به استان منجر به این شد تا مصوبات سه سفر قبلی با قدرت و قوت پیگیری شود.
وی با بیان اینکه در صدد گسترش آبادانی در شهرستان مشگین‌شهر هستیم، افزود: در این میان روستاها نیز از قلم نیفتاده و برنامه‌ریزی برای توسعه و آبادانی آنها از برنامه‌های اساسی ماست.
فرماندار مشگین‌شهر بیان داشت: در شهرستان مشگین‌شهر اقدامات عمرانی گسترده از جمله مسکن مهر، آبرسانی، راه‌سازی، تعمیر و آسفالت جاده‌ها به طور مستمر ادامه دارد که در این راستا حمایت‌های جدی مسئولان نیز شامل حال شهرستان شده و پنج میلیارد ریال برای اجرای پروژه‌های شهر مرادلو هزینه می‌شود.
محمداوغلی در بخش دیگری از سخنان خود نیاز عمرانی شهر فخرآباد را بهره‌برداری خیابان 35 متری منتهی به مرقد مبارک حضرت سید سلیمان (ع) بیان کرد و خواستار کمک استانداری اردبیل در تکمیل این خیابان شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار مشگین‌شهر در پایان سخنان خود ابراز داشت: مطالعات احداث پارک جنگلی شهر فخرآباد آغاز شده و با تکمیل این پروژه فضای مناسبی برای زائران و گردشگران ایجاد می‌شود.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول