اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 51 میلیارد ریال محقق شد؛

بهره‌برداری از سالن ورزشی شهدای انارستان جم

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از بهره‌برداری از سالن ورزشی شهدای انارستان جم با اعتبار 51 میلیارد ریال خبر داد.

بهره‌برداری از سالن ورزشی شهدای انارستان جم
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، رضا جمشیدی صبح امروز در آیین بهره‌برداری از سالن ورزشی شهدای انارستان اظهار داشت: ورزش و تفریحات سالم امری مهم در افزایش نشاط و پویایی جامعه است و باید از همه ظرفیت موجود برای گسترش ورزش در جامعه استفاده کنیم.
وی افزود: ترغیب جوانان و نوجوانان به ورزش عامل مهمی برای افزایش روحیه ورزشی و پهلوانی در جامعه است و ورزش از بسیاری از انحرافات جلوگیری می‌کند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر خاطرنشان کرد: ورزش عامل مهمی برای مقابله با جنگ نرم دشمن است و اگر بتوانیم ورزش را به خوبی در بین جوانان گسترش دهیم، بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود و این اداره کل با همه توانمندی برای تحقق این مهم تلاش می‌کند.
جمشیدی از افزایش سرانه ورزشی در استان خبر داد و تصریح کرد: با تلاش دولت خدمتگزار شاهد افزایش چشمگیر سرانه ورزشی هستیم و فضاهای ورزشی و امکانات و تجهیزات ورزشی نیز افزایش داشته است.
وی اذعان داشت: از مسئولان ادارات و نهادها انتظار داریم نسبت به گسترش ورزش در ادارات تابعه اهتمام داشته باشند و این امر در افزایش کارایی کارکنان نیز اثربخش است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به تلاش شبانه‌روزی برای احداث سالن ورزشی شهدای انارستان افزود: این سالن ورزشی از جمله مصوبات سفر هیئت دولت به استان است که با اعتبار 51 میلیارد ریالی ساخته و در اختیار ورزشکاران قرار گرفته است.
جمشیدی با ارائه گزارشی از روند ساخت این سالن ورزشی ادامه داد: سالن ورزشی شهدای انارستان با مساحت هزار متر در دو طبقه ساخته شده است.
وی بیان داشت: ظرفیت این سالن 500 نفر و دارای کفپوش چهار میل استاندارد است که انتظار داریم ورزشکاران این شهرستان استفاده مطلوب را از این طرح ببرند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول