اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم پارس‌آباد در مجلس:

احداث سالن ورزشی طبقاتی در پارس‌آباد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: دستور ساخت سالن ورزشی طبقاتی را از وزیر ورزش و جوانان اخذ کرده‌ایم.

احداث سالن ورزشی طبقاتی در پارس‌آباد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وکیل سپه صبح امروز در مراسم تجلیل از ورزشکاران و قهرمانان ورزشی شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: علاوه بر ساخت سالن ورزشی طبقاتی احداث خوابگاه ورزشی و نیز تخصیص اعتبار برای تعمیر، نگهداری و تجهیز مکان‌ها و سالن‌های ورزشی این شهرستان در دستور کار است.
وی با بیان اینکه توجه ویژه دولت به ورزش شهرستان‌ها از ابتدای فعالیت به طور مستمر ادامه داشته است، خاطرنشان کرد: با ادغام سازمان ملی جوانان و معاونت تربیت بدنی در یک وزارت مستقل امیدواری برای ارتقای سطح ورزش شهرستان‌ها افزایش یافته که این روند مثبت در شهرستان پارس‌آباد نیز نمود عینی یافته است.
این نماینده مجلس به سفر چهارم هیئت دولت به استان اردبیل اشاره و خاطرنشان کرد: دولت در این سفر جمع‌بندی سه سفر گذشته را انجام داد که در این میان با اختصاص اعتبارات مناسب روند احداث مکان‌های ورزشی در منطقه سرعت واقعی خواهد یافت.
سپه با تاکید بر اینکه دولت نهم و دهم در حوزه ورزش این شهرستان خدمات و سرمایه‌گذاری‌های کلانی را انجام داده است، خاطرنشان کرد: دولت برای توسعه و پویایی ورزش این منطقه مرزی گام‌های بلندی برداشته است.
وی با اشاره به ضرورت توجه بیشتر به ورزش عشایری بر تکمیل نیروی انسانی اداره ورزش پارس‌آباد تاکید کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این مراسم فرماندار پارس‌آباد نیز به استعدادها و ظرفیت‌های ورزشی شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر بالغ بر شش هزار ورزشکار سازمان یافته در این منطقه وجود دارد.
ولی کریمی افزود: با بهره‌برداری از چندین سالن و مکان ورزشی، سرانه فضای ورزشی پارس‌آباد افزایش یافته است.
وی، به نقش موثر ورزش در سلامت فردی و اجتماعی اشاره کرد و از خانواده‌ها خواست، فرزندان خود را از کودکی با ورزش آشنا کنند.
این مسئول با اعلام اینکه پارس‌آباد دومین شهرستان بزرگ استان است و کارنامه درخشانی در بحث تربیت بدنی و ورزش دارد، خواستار احداث ورزشگاه 15هزار نفری در این منطقه شد.
فرماندار پارس‌آباد همچنین ساخت استخر شنا را از طرح‌های مهم ورزشی در دست اجرای این شهرستان اعلام و اضافه کرد: امسال سه میلیارد و 500 میلیون ریال برای این پروژه پیش‌بینی شده است.
در این مراسم با اهدای جوایز و لوح تقدیر از 100 نفر از قهرمانان، مربیان، پیشکسوتان و مسئولان هیئت‌های ورزشی پارس‌آباد قدردانی شد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول