اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست حوزه هنری کردستان اعلام کرد:

حمایت حوزه هنری کردستان از هنرمندان متعهد

خبرگزاری فارس: سرپرست حوزه هنری استان کردستان گفت: حوزه هنری بر اساس رسالت‌های خود از هنرمندان متعهد و قرار گرفته در مسیر اعتلای هنر اسلامی، حمایت می‌کند.

حمایت حوزه هنری کردستان از هنرمندان متعهد
امین مرادی صبح امروز در حاشیه بازدید از پنجمین نمایشگاه کاریکاتور هنرمندان خانه کاریکاتور و حوزه هنری استان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: کاریکاتور یکی از بهترین شیوه‌های بیان دغدغه‌ها و معضلات اجتماع است.
به گفته وی، هنر کاریکاتور قدمتی به طول زندگی انسان دارد و در همه عصرها از آن به عناوین مختلف استفاده شده و تأثیرگزاری خود را داشته است.
سرپرست حوزه هنری کردستان تصریح کرد: آگاه‌سازی جامعه رسالتی مهم برای هنرمندان است که باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.
مرادی از حمایت حوزه هنری استان در زمینه برگزاری اینگونه برنامه‌ها خبر داد و افزود: حوزه هنری بر اساس رسالت‌های خود از هنرمندان متعهد که در راه اعتلای هنر اسلامی حرکت می‌کنند، حمایت خواهد کرد.
وی خواستار حفظ حرمت‌ و چارچوب‌های اخلاقی و حرفه‌ای توسط اعضای خانه کاریکاتور در آثارشان شد و خاطرنشان کرد: باید از این هنر ارزشمند و تأثیرگزار که حاوی هزاران نکته و زبان تصویری در راستای بیان معضلات اجتماعی در شاخه‌های مختلف است در مسیر درست استفاد کرد.
وی آثار ارائه شده به نمایشگاه را از نظر کیفی و کمی بسیار مطلوب ارزیابی کرد و افزود: به پنج اثر برتر این نمایشگاه از دید بازدیدکنندگان از طرف حوزه هنری جوایزی اهدا خواهد شد.
پنجمین نمایشگاه گروهی هنرمندان کاریکاتوریست عضو خانه کاریکاتور حوزه هنری استان کردستان از 24 مهر ماه  امسال تا فردا در محل نمایشگاه دائمی صنایع دستی سنندج با حضور آثاری از 17 هنرمند کاریکاتوریست برپا است.
انتهای پیام/م30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول