اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سیاسی گروه 10 پدافند هوایی محرم شاهرود:

دختران از بانوان شهید درس فداکاری بیاموزند

خبرگزاری فارس: مسئول سیاسی گروه 10 پدافند هوایی محرم شاهرود گفت: دختران امروز و مادران فردای ایران اسلامی باید از بانوان شهید درس فداکاری و تربیت بیاموزند.

دختران از بانوان شهید درس فداکاری بیاموزند
به گزارش خبرگزاری فارس شاهرود، حسن رضوانی ظهر امروز در یادواره شهدای دانش‏آموز شاهرود با اشاره به بیداری اسلامی در منطقه اظهار داشت: بیداری اسلامی که در منطقه و شمال آفریقا اتفاق افتاده، همه نتیجه و بازخورد دفاع هشت ساله ملت ایران و ثمرات خون شهدای گرانقدر است.
وی با اشاره به نقش زنان در جامعه افزود: بانوان در جامعه نقش بسیار مهم و تعیین‌کننده‏ای دارند.
مسئول سیاسی گروه 10 پدافند هوایی محرم شاهرود با اشاره به کتاب دا و نویسنده آن گفت: کتاب دا که پرفروش‏ترین کتاب دفاع مقدس و کتاب سال کشور ماست توسط یک بانوی رزمنده و جانباز نوشته شده و بسیار دقیق به دوران دفاع مقدس از نگاه یک مستندنویس و بانوی اسلامی پرداخته که مورد استقبال قرار گرفته و این نشان از عظمت زنان مسلمان جامعه ما دارد.
رضوانی با اشاره به حماسه‏آفرینی‏های زنان در دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی گفت: این انقلاب و نظام اسلامی مدیون خون شهدا و فداکاری زنان برومند این مرز و بوم است که با کمک‏های بی‏دریغ خود چه در جبهه و چه پشت جبهه باعث بقای انقلاب اسلامی شدند.
وی افزود: شما دختران امروز و مادران فردای ایران اسلامی، باید از بانوان شهیده‏ای نظیر سهام خیام، درس فداکاری و تربیت را بیاموزید تا در آینده فرزندان شما پرشورتر و انقلابی‏تر در صحنه دفاع از انقلاب و اسلام حاضر باشند.
در این مراسم نصیری مداح اهل‏بیت (ع) در وصف شهدا اشعاری را خواند و در پایان جلسه از خانواده شهدا با اهدای لوح یادبود تجلیل شد.
یادواره شهیده سهام خیام و شهدای دانش‏آموز شاهرود حوزه مقاومت بسیج دانش‏آموزی کوثر که با حضور بیش از 150 نفر از دانش‏آموزان دختر بسیجی و خانواده شهدای دانش‏آموز و مسئولان سپاه در محل کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول