اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نماینده مردم بیرجند و درمیان:

مقام و جایگاه شهید با سخن و زبان قابل تبیین است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جایگاه رفیع شهدا گفت: مقام شهید و جایگاهی که خداوند برای شهید در نظر گرفته با سخن و زبان قابل تبیین است.

مقام و جایگاه شهید با سخن و زبان قابل تبیین است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین حسین ابراهیمی صبح امروز در نخستین یادواره شهدای روستای شیخ‌آباد و حومه از توابع بخش خوسف با بیان اینکه حیات شهید، حضور شهید و نقش شهید و شهادت چیزی نیست که با زبان بیان کنیم، اظهار داشت: شهادت فقط برای خود شهید قابل درک است.
وی با بیان اینکه شهادت توفیق و سعادت می‌خواهد که نصیب هرکس می‌شود، تصریح کرد: بهترین برگزیدگان روی زمین افتخارشان این بود که در راه خدا شربت شهادت بنوشند.
نماینده مردم بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی شهادت را یک مقام و منزلت لطفی و عنایتی دانست و افزود: بعد از 32 سال رنج و گرفتاری، صبر و بردباری امروز ملت ایران نتایج زحمات خود را از ملت‌های تونس و مصر می‌گیرد و در آینده نزدیک بیشتر می‌شود.
ابراهیمی انقلاب مردم مصر را به برکت خون شهدای ایران اسلامی دانست و گفت: انقلاب مردم و ملت تونس به برکت انقلاب اسلامی ایران است.
نماینده مردم بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز کشور آمریکا در کشورهای افغانستان، عراق، لبنان و نوار غزه ذلیل و خار شده است.
ابراهیمی با اشاره به اینکه راه خدا همواره به جلو می‌رود، اظهار داشت: این در حالی است که راه فراعنه همواره به شکست تبدیل می‌شود.
وی با بیان اینکه امروز جنبش وال‌استریت 82 کشور دیگر جهان را در گرفته است، ادامه داد: وال‌استریت یعنی مبارزه مردم طبقه محروم با طبقه ثروتمند جامعه و در یک‌هزار و 500 شهر دیگر در جهان در حال وقوع است.
نماینده مردم بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها افزود: اگر چه این طرح گرانی‌هایی را برای مردم در پیش دارد چراکه ناگزیر است و باید به هدفمندکردن به نرخ واقعی جهانی برسد.
وی با اشاره به مصوبات هیئت دولت در استان اذعان داشت: تمامی مصوبات دولت که بیش از 300 مصوبه در استان خراسان جنوبی بود در هیئت دولت روی ریل اجرا رفت.
نماینده مردم بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرایی نشدن چهار طرح پتروشیمی که در دور قبل سفرهای هیئت دولت به استان معطل مانده بود، ادامه داد: یکی از مشکلات این طرح‌ها نبود آب در استان بود که با طرح وزیر نفت به جای آب این طرح‌ها با استفاده از گاز عملیاتی و اجرا می‌شود.
ابراهیمی از انتقال آب به داخل استان از خارج از استان خبر داد و گفت: با توجه به کمبود آب در استان امید است در آینده نزدیک با استفاده از این آب خراسان جنوبی از آب برخوردار شود.
وی با بیان اینکه راه آهن چابهار، زاهدان، بیرجند و مشهد از مصوبات سفر قبلی هیئت دولت به استان بوده است، ادامه داد: پروژه دیگر راه آهن استان از مسیر بیرجند، بشرویه، فردوس و به خط راه آهن بافق متصل می‌شود.
نماینده مردم بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ارتقای بخش خوسف به شهرستان گفت: روستاهای امیرآباد، حاجی‌آباد و چهکند نیز به شهر تبدیل شدند.
ابراهیمی از اختصاص 400 میلیون تومان در سفر هیئت دولت برای اشتغال استان خبر داد و تصریح کرد: بالغ بر 25 میلیارد تومان برای عمران و آبادانی روستاها و 35 میلیارد تومان برای عمران و آبادانی شهرها اختصاص یافته است.
وی از تصویب احداث مجتمع فرهنگی برای تمامی شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: شهرستان‌هایی که مجتمع فرهنگی در آن جا وجود ندارد احداث می‌شود.
انتهای پیام/خ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول