اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری خراسان‌جنوبی:

مقایسه و یادآوری دستاوردهای نظام ضروری است

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری خراسان جنوبی گفت: مقایسه و یادآوری دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به مردم امری ضروری است.

مقایسه و یادآوری دستاوردهای نظام ضروری است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان جنوبی، غلامرضا طاهری در جلسه گردهمایی مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی اظهار داشت: این مهم سبب آگاهی، اعتماد، پیشرفت، غرور ملی، انگیزه، تلاش و امید به آینده می‌شود و به این دلیل در قرآن کریم در چندین آیه یادآوری نعمت‌های الهی مورد توجه قرار گرفته است.
مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری خراسان جنوبی افزود: ارائه خدمات دستگاه‌های اجرایی استان تنها به طرح‌های عمرانی منحصر نیست.
وی ادامه داد: خدماتی که دولت و نظام ارائه کرده است به ساخت و ساز ساختمان و پروژه‌های عظیم منحصر نمی‌شود بلکه ارائه دستاوردهای نظام به مردم که سبب فرهنگ‌سازی، امیدواری و تقویت باورهای تاریخی و دینی است خود خدمت بزرگی است.
مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری خراسان جنوبی از مدیران روابط عمومی‌ها خواست تا ضمن همکاری کامل با تهیه و تولید مستند دستاوردهای 33 ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی به بیان مهم‌ترین اقدامات دستگاه‌های اجرایی مربوط به خود بپردازند.
رئیس اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان جنوبی نیز در این جلسه گفت: مفتخر هستیم که در دنیا نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان الگو برای همه مطرح شده است.
محمدعلی ایمانی با اشاره به فروپاشی کمونیسم و در حال اضمحلال بودن سرمایه‌داری غرب، تصریح کرد: دنیا و آخرت تمامی انسان‌ها در همه مباحث اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فردی به جز متوسل شدن به دستورالعمل‌های کامل و جامع دین مبین اسلام امکان‌پذیر نیست که بارها امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بر آن تاکید کرده‌اند.
وی با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع دانش‌آموزان و دانشجویان گفت: حضرت آیت الله‌ خامنه‌ای فرمودند "روز سیزدهم آبان یکی از عبرت‌های قابل تامل در انقلاب اسلامی و نشان دهنده معجزه توکل به قدرت الهی و ایستادگی همراه با بصیرت در راه رسیدن به هدف است که به برکت توکل، ایستادگی و بصیرت ملت ایران در 32 سال گذشته از همه چالش‌ها پیروزمندانه بیرون آمده و پیشرفت کرده است و در آینده نیز به طور یقین ملت ایران در چالش‌های پیش رو نیز پیروز و سربلند خواهد بود".
رئیس اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: مسئولیت روابط عمومی‌ها در مقابله با جنگ نرم دشمن امروز بیش از گذشته احساس می‌شود و انتظار است با هوشیاری کامل نسبت به مسئولیت خودشان در این راستا گام بردارند.
ایمانی به نمایش گذاشتن دستاوردهای شاخص و برجسته هر قسمت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در راستای ایجاد روحیه اعتماد و همدلی ضروری دانست و از مدیران و مسئولان روابط عمومی خواست در این مورد بیش از گذشته همکاری داشته باشند.
وی اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم نسبت به اقدامات و برنامه‌های دولت مردان را امری ضروری دانست و گفت: در شرایطی که تبلیغات دشمنان خارجی و داخلی برای کم اهمیت جلوه دادن پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کنند مسئولیت روابط عمومی‌ها سنگین‌تر است.
رئیس اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان جنوبی از مسئولان روابط عمومی‌ها خواست در فرصت منظور شده با تهیه آرشیو منظم و مرتبط، گزارش‌های مصور، مستند از فعالیت‌ها و خدمات نظام تهیه کنند تا زمینه انعکاس آن از طریق رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما فراهم شود.
ایمانی کم‌گویی، گزیده‌گویی و زیبا گویی را از عناصر مهم و موثر در امر اطلاع‌رسانی دانست و تاکید کرد: در تهیه گزارش‌ها و انعکاس مطلوب عملکردهای شاخص این موارد باید مد نظر روابط عمومی‌ها قرار گیرد.
وی گفت: در گذشته دفاع مقدس مرتبط با مباحث فیزیکی بود اما امروز دفاع مقدس نهضت نرم‌افزاری است چرا که دشمن با سه تغییر به ما حمله کرده است که عبارتند از تغییر در گفتار، تغییر در کردار و تغییر در افکار که باید برای دفاع جانانه در مقابل این حربه‌های دشمن با تمام وجود و از همه امکانات در این راستا استفاده کنیم.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول