اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار تهران:

جمهوری اسلامی ایران بزرگترین چالش آمریکاست

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار تهران گفت: جمهوری اسلامی ایران و انقلاب امروز بزرگترین چالش آمریکا در همه جهان است.

جمهوری اسلامی ایران بزرگترین چالش آمریکاست
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، صفرعلی براتلو عصر امروز در دومین روز از چهارمین همایش فرماندهان و مسئولان رده‌های بسیج کارخانجات تهران، اظهار داشت: راه امام و کارهای امام راحل(ره) قدیمی نشده و ما باید شاخص و الگوهای ایشان را همواره مدنظر قرار دهیم.
وی با اشاره به سخن امام راحل(ره)، ادامه داد: در دوران جنگ امام(ره) فرمودند: تمام کفر در مقابل اسلام ایستاده و بعضی‌ها ساز مذاکره با دشمن را می‌زنند، اما امروز عظمت ایران تاجایی است که بسیاری از ملت‌ها با تاسی به ایران اسلامی به پا خواسته‌اند و امروز آمریکایی‌ها نقش تاثیرگذاری در تحولات منطقه ندارند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار تهران اظهار داشت: این دستاورد انقلاب اسلامی ایران است و یقینا بیداری اسلامی در منطقه حاصل همین انقلاب ما بوده است، بنابراین امروز بزرگترین چالش آمریکا در جهان بحث ایران است.
وی با بیان این مطلب که تحریم ایران را نمی‌شکند، گفت: آمریکایی‌ها ایران را تحریم کردند اما امروز بیش از 15میلیون بیکار در آمریکا هستند و شیطنت‌های آمریکایی‌ها و اروپا دامن خود آنان را گرفته و تظاهرات اعتراض آمیز بیکاران در اروپا و آمریکا و بحث وال‌استریت نمونه‌ای از آن است.

امروز تبعیت محض از ولایت وظیفه ذاتی ماست

براتلو در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مسائل داخلی کشور، اظهار داشت: امروز تبعیت محض از مقام معظم رهبری از وظایف ذاتی همه ماست، حتی بعضی از مدعیان اصولگرایی مسائلی مطرح می‌کنند که از شاخص‌های حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری فاصله دارد، و رهبری با بینش بالا آنها را خنثی می‌کنند.
رئیس ستاد انتخابات استان تهران تصریح کرد: باید در انتخابات مجلس از معیارها و شاخص‌های حضرت امام و رهبری استفاده کنیم و از این رو نمایندگان مردم نباید وابسته باشند، بلکه باید به معیار و شاخص‌های انقلاب و رهبری نزدیکتر باشند.
براتلو با اشاره به این مطلب که عده‌ای فتنه 88 را یک اختلاف می‌دانند، ادامه داد: این جریان و فتنه از 20 سال پیش طراحی شده و یک براندازی آشکار علیه نظام مقدس اسلامی بود که متاسفانه عده‌ای نیز با فاصله گرفتن از شاخص‌های امام و رهبری در صدد ایجاد بی اعتمادی بین مردم و نظام بودند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری تهران اضافه کرد: حضور مردم ولایت‌مدار و انقلابی ایران در حماسه 9 دی نقشه آنها را در هم شکست و امروز هرچه احزاب و گروه‌ها به افکار رهبری و نظام پایبند باشند می‌‌توانند بگویند حافظ منافع مردم و انقلاب هستند.
وی با اشاره به این مطلب که هنوز در سطح اداره و کارخانجات تهران روند قابل قبول انقلابی مشاهده نمی‌شود، اظهار داشت: کارگران مدافع بی منت انقلاب و اسلام هستند و مدیران باید حقوق اسلامی آنان را مدنظر داشته باشند.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول