اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هادی سیاسی سپاه بروجن:

جمهوری اسلامی احیاکننده عزت مسلمین در دنیاست

خبرگزاری فارس: یک هادی سیاسی سپاه بروجن گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی احیاکننده عزت مسلمین در دنیاست.

جمهوری اسلامی احیاکننده عزت مسلمین در دنیاست
به گزارش خبرگزاری فارس از بروجن، سید هادی صالحی بعدازظهر امروز در  نشست روشنگری بیداری اسلامی در بروجن با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش‎آموز و فرهنگی گفت: هر ولایتی غیر از ولایت فقیه که استمرار حکومت الله بر جهان است، طاغوت قلمداد می‌شود و محکوم به فنا است. 
وی افزود: تبعیت از ولایت الهی، ورود به نور و خروج از ظلمات و تاریکی جهل و گمراهی است.
صالحی نظام مقدس جمهوری اسلامی را احیاکننده عزت مسلمین در دنیا عنوان کرد و گفت: راه تداوم انقلاب شکوهمند اسلامی تبعیت از ولی فقیه و حرکت در مسیر آرمان و خواسته‌های شهدای گرانقدر دفاع مقدس است.
این هادی سیاسی با اشاره به روش‌های تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان، اضافه کرد: هدف از جنگ نرم، ایجاد تغییر رفتار، تغییر باور و ایجاد تردید  در عقاید جوانان با استفاده از غول‌های رسانه‌ای، ماهواره و اینترنت است.
وی در ادامه بسیج را برگرفته از آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: برهمین اساس مکتب بسیجی مکتب صالحین است.
صالحی نفوذ سیاسی و فرهنگی دشمن در بین جوانان دانش آموزان را از برنامه‌های اساسی ضربه زدن به پیکره فرهنگی جامعه اسلامی دانست و گفت: هوشیاری دانش آموزان و مقابله با تهاجم گسترده استکبار، پیروی از ولایت فقیه و کسب اطلاعات درست از منابع خبری مورد اعتماد است.
وی با اشاره به از خودگذشتگی دانش‌آموز فداکار شهید حسین فهمیده، عمل این نوجوان شهید را سراسر درس آزادگی و اطاعت از رهبری بیان کرد و الگوپذیری از او را سبب تقویت روحیه ایثار و شجاعت در جوانان دانست.
صالحی با اشاره به موج بیداری جهان اسلام، گفت: مردم مسلمان ایران به خود می‌بالند که انقلاب ایران طی سه دهه گذشته علاوه بر پیروزی بر رژیم تا دندان مسلح پهلوی و مقاومت و سرافرازی در مقابله با توطئه‌های استکبار جهانی، امروز مستقیم و غیرمستقیم منشأ اثرگذاری بر بیداری اسلامی و جنبش های مردمی عدالت خواهی مستضعفین جهان شده است.
به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی، نشست روشنگری با موضوع بیداری اسلامی با حضور دانش آموزان دختر عضو واحدهای مقاومت پیشگام در سالن فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه بروجن برگزار شد.
انتهای پیام‌/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول