اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز کرمان:

312 شهر و روستا در کرمان گازدار شدند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان از برخورداری 35 شهر و 277 روستا از نعمت گاز طبیعی در این خطه خبر داد.

312 شهر و روستا در کرمان گازدار شدند
ابوالفضل سرایلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: از مهم‌ترین اهداف شرکت گاز استان کرمان گازرسانی به شهرها و روستاها و برخورداری تمام استان از نعمت گاز طبیعی است.
وی بیان داشت: تاکنون 35 شهر و 277 روستا در استان کرمان با جمعیتی افزون بر 380 هزار خانوار از گاز طبیعی برخوردار شدند.
سرایلو تصریح کرد: عملیات اجرایی گازرسانی به شش شهر و 174 روستا در حال انجام است و برنامه‌ریزی و طراحی برای گازرسانی به سه شهر و 135 روستای دیگر صورت گرفته است که در صورت تأمین بودجه انجام می‌شود.
وی بیان کرد: تاکنون یک‌‌هزار و 460 کیلومتر خطوط انتقال،‌ 8 هزار و 110 کیلومتر خط تغذیه و شبکه توزیع در استان کرمان اجرا شده است.
سرایلو تعداد انشعابات نصب شده در استان کرمان را 227 هزار عدد ذکر و عنوان کرد: تعداد مشترکان بهره‌مند از گاز در استان کرمان 343 هزار مشترک است.
وی از برگزاری دوره آموزشی مسائل حقوقی مشترکان در شرکت گاز استان کرمان همزمان با آغاز فصل سرما در واحد آموزش خبر داد و  بیان داشت: این دوره با حضور 25 نفر از روسای نواحی گازرسانی، فروش و خدمات مشترکان، متصدیان، کارکنان فروش و خدمات مشترکان به مدت سه روز برگزار شد.  
سرایلو گفت: هدف از تشکیل دوره آموزشی مسائل حقوقی مشترکان آشنایی کارکنان با تعریف مالکیت، نحوه اشتراک‌پذیری مشترک و انواع قوانین و مقررات مربوط با قراردادها در حیطه دانش است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول