اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی؛

3 روستای الیگودرز گازدار شدند

خبرگزاری فارس: با حضور نماینده مردم الیگودرز در مجلس، مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان و جمعی از مسئولان لرستانی سه روستای الیگودرز از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

3 روستای الیگودرز گازدار شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از الیگودرز، مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان پیش از ظهر امروز در مراسم گازرسانی به سه روستای شهرستان الیگودرز با اشاره به اینکه با بهره‌برداری از این طرح‌ها بیش از 300 خانوار ساکن در این سه روستا از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند، گفت: برای اجرای طرح گازرسانی به این سه روستا در مجموع بیش از 12 میلیارد ریال هزینه شده است.
علی گودرزی افزود: برای گازرسانی به این سه روستا 19 کیلومتر شبکه پلی‌اتیلن اجرا و 200 انشعاب نیز نصب شده که برهمین اساس اهالی این روستاها زمستان امسال مشکلی در خصوص تامین سوخت مصرفی ندارند.
وی به سرعت عمل در اجرای این طرح‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: طرح گازرسانی به این سه روستا در کمتر از سه ماه اجرایی شد، که این زمان در نوع خود رکوردی کم نظیر محسوب می‌شود.
عملیات گازرسانی به سه روستای اسماهور علیا، اسماهور سفلی و بادباد از توابع شهرستان الیگودرز طی مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت گاز لرستان و جمعی از مسئولان محلی به بهره‌برداری رسید.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول