اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خوزستان:

روستای سه‌بنه خوزستان گاز‌دار می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار خوزستان گفت: روستای سه‌بنه در بخش میان آب شهرستان شوشتر قبل از رسیدن فصل زمستان گازدار می‌شود.

روستای سه‌بنه خوزستان گاز‌دار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، سیدجعفر حجازی در بازدید از روستاهای بخش مرکزی شهرستان شوشتر با مردم این روستا در مسجد امیرالمومنین این روستا دیدار کرد.
در این جمع صمیمانه استاندار خوزستان اظهار داشت: مردم این روستا مستحضر باشند که قبل از فرا رسیدن فصل زمستان در این روستا گاز به منازل خواهد رسید.
عالی‌ترین سمت اجرایی استان خوزستان با اشاره به مشکلات این روستا افزود: اداره کل آب روستایی موظف است در کمتر از یک ماه و نیم مشکلات شبکه آب را در این روستا برطرف کند تا اداره کل بنیاد مسکن بتواند طرح هادی این روستا را به پایان برساند و خیابان‌های روستا را قبل از زمستان آسفالت کند.
حجازی با تاکید بر اینکه باید مشکل زمین‌های کشاورزی این روستا در اسرع وقت برطرف شود، خاطر‌نشان کرد: باید زمین‌های این روستا در اسرع وقت تسطیح شود و مشکلات پیرامون کشاورزی آن برطرف شود و در این باره باید گروهی سه نفره از استانداری، سازمان آب و برق و جهاد کشاورزی در این باره بازدید‌هایی از منطقه داشته باشند و بر اساس مشاهدات در اهواز جلسه ای برگزار کنیم و مشکلات این روستا را برطرف کنیم.
وی با اشاره به اینکه هر کشاورز باید 15 درصد هزینه کرد دولت را برای احداث کانال‌های درجه یک در زمین خود را بپردازد، تاکید کرد: این هزینه مصوب مجلس شورای اسلامی است و نمی‌تواند در این باره هیچ‌کاری کرد.
استاندار خوزستان افزود: مردم باید در امر اجرایی شدن احداث کانال‌های آبیاری در زمین‌های کشاورزی اقدام کنند و همکاری لازم را داشته باشند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول