اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

شهردار شیراز:

تبلیغات شهری در شیراز متولی ندارد

خبرگزاری فارس: شهردار شیراز گفت: در حال حاضر تبلیغات شهری در شیراز متولی خاصی ندارد و همین موجب نابسامانی در این زمینه شده است.

تبلیغات شهری در شیراز متولی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علیرضا پاک‌فطرت در دویست و بیست و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز اظهار داشت: اکنون نمی‌دانیم چه کاری را می‌خواهیم انجام دهیم چراکه باید گروهی مشخص شود تا در زمینه تبلیغات شهری سیاستگذاری کنند.
وی ابراز داشت: تبلیغات شهری شامل دیوارنویسی، بیلبورد و تلویزیون‌های دیجیتال است که در آنها از فرهنگ‌سازی و زیبایی شهری چیزی دیده نمی‌شود.
شهردار شیراز خاطرنشان کرد: در برخی مواقع از یک تابلوی تبلیغاتی ایرادات بسیاری از حوزه‌هایی مانند حوزه ترافیک گرفته می‌شود که شایسته است تمام دستگاه‌های متولی در اجرای این‌گونه طرح‌ها نظرات خود را بیان کنند.
پاک‌فطرت همچنین بیان داشت: از سوی دیگر باید هر منطقه شهرداری برای خود یک مشاور تبلیغاتی داشته باشد و بر اساس منطقه خود نظرات تبلیغاتی خود را بدهد که این امر می‌تواند در زیباسازی شهری موثر باشد.
عضو شورای شهر شیراز نیز در این جلسه گفت: هیئت امنای مساجد در شیراز هنوز برای نگهداری مساجد از روش‌های سنتی استفاده می‌کنند و این موجب شده است که برخی مساجد فاقد امکانات رفاهی برای نمازگزاران باشند.
زین‌العابدین عرب گفت: در بسیاری از کلان‌شهرها شهرداری و شورای شهر به حمایت از مساجد ورود کرده‌اند اما این مهم در شیراز نماد خوبی ندارد.
وی ادامه داد: مساجد فاقد گلدسته و مناره در سطح شهر شیراز بسیار است و پیشنهاد می‌شود اعضای شورای هر منطقه مساجد فاقد امکانات را شناسایی و به صورت طرح در شورا مطرح کنند.
عرب ادامه داد: همچنین بر اساس طرح شورا هم‌اکنون از پارک‌ها و سازمان‌های شهرداری هیچ‌گونه اذانی شنیده نمی‌شود که به نظر می‌رسد در این زمینه کوتاهی وجود دارد.
در پایان این جلسه شورای اسلامی شهر شیراز با اکثریت آرا نسبت به اختصاص 70 میلیون ریال به نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فارس و تعیین اعضای کمیسیون بررسی طرح‌ها و تبلیغات شهری موافقت کردند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول