اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر قم:

کار فرهنگی در شهرداری شتاب لازم را ندارد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر قم گفت: بحث آموزش‌های شهروندی یکی از کلیدی‌ترین کارهای فرهنگی در شهرداری‌ها است که در چند سال گذشته آغاز شده اما شتاب لازم را ندارد.

کار فرهنگی در شهرداری شتاب لازم را ندارد
طوبی حجازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به برگزاری برنامه‌های فرهنگی متنوع اظهار داشت: در عین اینکه ضرورت توسعه و ادامه این برنامه‌ها قطعی است اما گام‌های دیگری در شهرداری لازم است، برداشته شود تا خدمات‌رسانی در حوزه فرهنگ ضمن نهادینه شدن، همیشه جاری باشد.
وی ادامه داد: کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر قم با این رویکرد و انتظارات به سیاست‌گذاری و نظارت‌های خود اهتمام دارد و با لحاظ کردن حقوق شهروندان و زائرانی که به شهر قم به‌عنوان ام‌القرای جهان تشیع نگاه می‌کنند، برنامه‌های فرهنگی اجتماعی را مطالبه و پیگیری می‌کند.
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر قم ابراز امیدواری کرد: شهرداری با برنامه‌ریزی‌های متناسب کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت خود در این عرصه خدمات بیشتر و متناسب ارائه دهد.
وی با اشاره به حمایت از کانون‌ها و هیئت‌های فعال سطح شهر از سوی شهرداری اذعان داشت: حمایت و همراهی از این کانون‌ها می‌تواند در امر پرورش جوانان و اجرای برنامه‌های مشارکتی به ویژه در مناطق محروم تاثیرگذار باشد.
حجازی به ایجاد فضاهای ورزشی برای بانوان در پارک‌ها و ایجاد حریم خصوصی در بوستان‌های محلی اشاره کرد و گفت: این امر با مشارکت سازمان تربیت بدنی امکان‌پذیر است.
وی تصریح کرد: بحث آموزش‌های شهروندی که یکی از کلیدی‌ترین کارهای فرهنگی در شهرداری‌ها است در چند سال گذشته آغاز شده است اما شتاب لازم خود را هنوز به دست نیاورده است زیرا خدمت ارائه شده در این بخش با نیازمندی‌های شهری در قم تناسب لازم را ندارد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول