اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام شهردار کرمان:

تابلوها و تبلیغات شهری کرمان ساماندهی می‌شود

خبرگزاری فارس: قائم مقام شهردار کرمان گفت: انجام یک اقدام اساسی در ساماندهی تابلوهای شهری با همکاری مردم و اصناف هدف اصلی اداره زیباسازی شهرداری کرمان است.

تابلوها و تبلیغات شهری کرمان ساماندهی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، حسین کردی اظهارداشت: یکی از سیاست‌های شهرداری کرمان در این سال‌ها، ساماندهی تابلوها و تبلیغات شهری کرمان بوده و به این منظور در سال 88 مشاوری برای بررسی وضعیت تبلیغات شهری در کرمان مشغول انجام مطالعات شد.
وی با اشاره به راه‌اندازی اداره زیباسازی شهرداری از شهریورماه سال جاری افزود: این مجموعه برای اجرای اقدامات زیباسازی شهری که از جمله وظایف آن ساماندهی تبلیغات شهری است، در نظر گرفته شد.
معاون خدمات شهری شهرداری کرمان بیان داشت: در این مجموعه هم در راستای تدوین آیین‌نامه‌های جدید در مواردی که با مباحث نما و منظر شهری ارتباط دارد، تلاش می‌شود و هم اینکه امور اجرایی مربوط به زیباسازی شهری در آن پیگیری می‌شود.
کردی تصریح کرد: کمیسیونی نیز در شهرداری به منظور بررسی پرونده‌ها و یا وضعیت تبلیغات شهری اصناف با حضور جمعی از کارشناس تشکیل می‌شود تا به مسائل تبلیغات شهری با دیدی جمعی و شورایی نگاه شود.
وی با اشاره به اینکه هدف شهرداری در ساماندهی تبلیغات شهری پرهیز از هرگونه برخورد و درگیری فیزیکی است، اظهار داشت: انجام یک کار اساسی در حوزه تبلیغات شهری و ساماندهی آن با همکاری مردم و اصناف از مهم‌ترین اهداف ما است.
وی از تشکیل جلسه مجامع امور صنفی، صنف تابلوسازها و طراحانی که در این ارتباط کار می‌کنند، به منظور نزدیک‌تر شدن دیدگاه‌ها در روزهای آینده خبر داد.
کردی خاطرنشان کرد: پس از انجام مقدمات لازم و برگزاری جلسات در مجموع چند اتفاق به منظور ساماندهی تابلوهای شهری صورت می‌پذیرد.
وی ادامه داد: افرادی برای نصب تابلو باید با مجوز لازم بر اساس مصوبه و آیین‌نامه‌های تدوین شده در این زمینه اقدام کنند و به هیچ عنوان مجوز نصب تابلو خلاف مقررات صادر نمی‌شود.
کردی گفت: تابلوهایی که در گذشته مجوز گرفته‌اند، بررسی می‌شوند که این تابلوها  یا بر اساس شرایط آیین‌نامه‌ای هستند یا اختلاف اندکی دارند در غیر این صورت با مجامع صنفی هماهنگ می‌شود و موارد تخلف به صاحب صنف گزارش می‌شود و صاحبان محترم اصناف باید در یک زمان‌بندی مشخص نسبت به رفع موارد خلاف اقدام کنند.
وی ابراز داشت: مواردی که فاقد مجوز هستند نیز بررسی می‌شوند و بر اساس آیین‌نامه چنان چه قابل اصلاح باشند، موارد اعلام می‌شود.
قائم مقام شهردار کرمان با اشاره به اینکه بررسی تابلوهای اصناف از اول آبان ماه انجام می‌شود، اظهارداشت: تمام تجهیزات اداری لازم برای زیباسازی فراهم شده است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول