اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل دفتر امور شهری استانداری بوشهر خبر داد:

حضور 20 شهرداری بوشهر در نمایشگاه دستاوردهای شهرداری‌ها

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور شهری استانداری بوشهر از حضور 20 شهرداری این استان در دومین نمایشگاه جامعه مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری‌های کشور خبر داد.

حضور 20 شهرداری بوشهر در نمایشگاه دستاوردهای شهرداری‌ها
هوشنگ‌ رستم پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: 200 متر مربع از فضای نمایشگاه در بهترین غرفه‌ها برای معرفی دستاوردهای شهرداری‌های بوشهر اختصاص یافته است.
وی با اشاره به شاخص‌های ارزیابی عملکرد شهرداری‌های استان در بخش عمران و توسعه شهری افزود: بهسازی بافت‌های ویژه شهری 20 امتیاز، سیما و منظر شهری 15 امتیاز، میزان تحقق طرح‌های توسعه شهری 15 امتیاز، سرعت اتمام پروژه‌های عمرانی 20 امتیاز، انواع پروژه‌های عمرانی 10 امتیاز، ضروری اجرای پروژه‌ها 10 امتیاز و تکنولوژی‌های نوین ساخت نیز 10 امتیاز دارد.
مدیرکل دفتر امور شهری استانداری بوشهر خاطرنشان کرد: مجموع 100 امتیاز این ارزیابی‌هاست و شهرداری‌هایی که بیشترین امتیاز را داشته باشند مورد تشویق قرار می‌گیرند.
رستم‌پور گفت: نمایشگاه مذکور در محورهای شهرداری الکترونیک و استفاده از انرژی‌های نو، پژوهش، آموزش و مطالعات شهری، فرهنگی، اجتماعی، مشارکت شهروندی، خدمات شهری و مدیریت بحران، حمل و نقل و هدفمندی یارانه‌ها، اقتصاد شهری و فرصت‌های سرمایه‌گذاری، عمران و توسعه شهری برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه نمایشگاه مذکور از 21 تا 24 آبان ماه در تهران برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: به منظور بهره‌مندی بیشتر مدیران شهری کشور از فضای به وجود آمده و آشنایی با آخرین فناوری‌های موجود و همچنین استفاده از تجربیات شهرداری‌ها از تمامی مدیران حوزه شهری و شهرداری‌ها در کشور برای حضور در این نمایشگاه دعوت شده است.
مدیرکل دفتر امور شهری استانداری بوشهر تاکید کرد: ستاد همایش‌ها و نمایشگاه‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور برای صرفه جویی در هزینه و زمان، با تجمیع نمایشگاه‌های همسو با شهرداری‌ها در یک نمایشگاه و با هدف ارائه آخرین فناوری‌های مرتبط به حوزه شهرداری‌ها اعم از صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته و همچنین ارائه دستاوردها و نوآوری‌های شهرداری‌های کشور، اقدام به برگزاری نمایشگاه جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری‌های سراسر کشور کرده است.
رستم‌پور افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته با ستاد برگزاری نمایشگاه، 200 متر فضای مفید این نمایشگاه در بخش فضای A به شهرداری‌های استان بوشهر اختصاص یافته تا دستاوردهای خود را ارائه کنند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول