اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز خبر داد:

آغاز نظارت جدی بر تبلیغات شهری در تبریز

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز گفت: این سازمان در رویکردهای جدید، به دنبال نظارت جدی‌تر بر وضعیت تبلیغات شهری و کاهش آلودگی‌های بصری است.

آغاز نظارت جدی بر تبلیغات شهری در تبریز
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز، حسین نجفی با تاکید بر عزم جدی این سازمان برای اعمال نظارت‌های جدی‌تر بر وضعیت تبلیغات شهری، از ساماندهی اساسی این بخش خبر داد و افزود: این طرح با هدف و رویکرد حذف و کاهش آلودگی‌های بصری، نظام‌مند کردن شرایط تبلیغات محیطی و نظارت بر کیفیت و نوع تبلیغات در دستور کار سازمان قرار گرفته و با جدیت دنبال خواهد شد.
وی اظهار کرد: شهر به عنوان بستر و کالبد فیزیکی پویا و زنده برای زندگی آرام، امن و بانشاط شهروندان نیازمند فضای کالبدی مناسبت و آرام است و مناسب‌سازی فضای تبلیغاتی شهر یکی از راه‌های دستیابی به این هدف به شمار می‌رود.
نجفی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تاثیرات روانی منفی نابسامانی در تبلیغات شهری عنوان کرد: متاسفانه به دلیل تازه بودن موضوع تبلیغات شهری در کشور، فقدان یک نظام جامع و مدون در این حوزه، تبلیغات محیطی شهر سال‌های اخیر به شکلی سلیقه‌ای و بعضاً بدون ضابطه و بی‌توجه به امکان ایجاد آلودگی بصری این تبلیغات در شهروندان مدیریت و هدایت شده در رویکردی جدید به دنبال کاستن از آثار منفی این نوع تبلیغات است.
وی در عین حال افزود: در آینده نزدیک آثار و نتایج رویکرد جدید سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز در تغییر مکانیزم‌های تبلیغات شهری در سطح شهر تبریز نمایان خواهد شد.
مدیر عامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز در ادامه از عملکرد موفق این سازمان در تبلیغات محیطی نخستین کنفرانس بین‌المللی ساخت و سازهای شهری در مجاورت گسل‌های فعال خبر داد و تصریح کرد: با توجه به اهمیت کنفرانس مذکور و بازتاب بین‌المللی آن به دلیل حضور اساتید، کارشناسان و متخصصان زلزله‌شناسی، زمین‌شناسی و شهرسازی کشورهای مختلف جهان در تبریز، سازمان فرهنگی هنری شهرداری در کنار دیگر کمیته‌های اجرایی، تلاش گسترده‌ای به منظور برگزاری هر چه بهتر کنفرانس انجام داد و عملکرد موفقی در انجام وظایف محوله داشت.
وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته از سوی این سازمان برای تبلیغات محیطی کنفرانس مذکور گفت: نصب بالغ بر 50 تخته بنر در میادین، تقاطع‌ها و معابر و خیابان‌های مرکزی و اصلی شهر، تبلیغات تصویری در تلویزیون‌های شهری و استفاده از بیلبوردها و لایت‌باکس‌های سطح شهر برای اطلاع‌رسانی برگزاری این کنفرانس از اقدامات عملی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز در تبلیغات محیطی نخستین کنفرانس ساخت و سازهای شهری در مجاورت گسل‌های فعال به شمار می‌رود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول