اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همدان صورت پذیرفت؛

بازرسی 800 هزار مورد بازرسی از مراکز صنفی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: در سال جاری 79 هزار و 610 بازرسی از مراکز صنفی و خدماتی سطح استان همدان انجام شده است.

بازرسی 800 هزار مورد بازرسی از مراکز صنفی
محمدمهدی فرشچی‌موحد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: در سال جاری 79 هزار و 610 بازرسی از مراکز صنفی و خدماتی سطح استان همدان انجام شده است.
وی گفت: از این میزان 44 هزار و 55 بازرسی توسط بازرسان بازرگانی و 35 هزار و 555 بازرسان مجامع امور صنفی انجام شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان ادامه داد: از این تعداد 6 هزار و 2 پرونده تشکیل شده و به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده است.
وی در بخش دیگری از سخنانش تأکید کرد: ارزش پرونده‌های متشکله به اداره تعزیرات حکومتی استان به مبلغ 30 میلیارد و 89 میلیون ریال بوده است.
فرشچی‌موحد تأکید کرد: بیشترین تخلف طی این مدت در بخش قند، شکر و روغن نباتی بوده که پرونده متشکله در این بخش به میزان 11 میلیارد ریال بوده است.
وی گفت: کمترین تخلف حاصله نیز در بخش چای و خرما بوده که با 134 میلیون ریال پرونده متشکله به مراکز ذی‌صلاح ارجاع شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان ابراز کرد: همچنین طی این مدت 5 هزار و 328 پرونده توسط مردم به واحد رسیدگی به شکایات مردمی بازرگانی ارجاع داده شده است که از این میزان 2 هزار و 67 مورد به عنوان متخلف شناسایی شده است.
وی افزود: طی این مدت 667 گشت مشترک با سازمان‌هایی چون علوم پزشکی، نیروی انتظامی و اداره کل دخانیات انجام شده است.
فرشچی‌موحد در پایان سخنانش گفت: همچنین در سال جاری تعداد 700 مورد گزارش توسط ناظران افتخاری به سازمان ارجاع داده شده است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول