اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی توزیعی خدماتی قم خبر داد:

تجهیز نیمی از واحدهای صنفی قم به صندوق مکانیزه

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی توزیعی خدماتی قم گفت: طبق تصمیمات اتخاذ شده و ابلاغ صورت گرفته به استان‌ها تا پایان سال باید حداقل 50 درصد واحدهای صنفی به صندوق مکانیزه فروش مجهز شوند.

تجهیز نیمی از واحدهای صنفی قم به صندوق مکانیزه
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مجمع امور صنفی توزیعی و خدماتی قم، غلامرضا تفتی در هفتمین اجلاس ادواری اظهار داشت: مجمع امور صنفی توزیعی خدماتی قم در راستای اجرای این قانون با چند شرکت سازنده و توزیع‌کننده این صندوق‌ها رایزنی‌هایی انجام داده تا متصدیان واحدهای صنفی بتوانند با شرایط بهتری صندوق‌های خود را تهیه کنند.
وی به معافیت 10 درصد از اعضاء هر اتحادیه از نصب صندوق مکانیزه فروش را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت‌: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته 10 درصد از اعضاء هر اتحادیه بنابر معیارهای مشخص و تعیین‌شده تا مدت یکسال از نصب این صندوق‌ها معاف هستند که لیست آن را هر اتحادیه به‌صورت جداگانه برای مجمع ارسال خواهد کرد.
رئیس مجمع امور صنفی توزیعی خدماتی قم از متصدیان واحدهای صنفی فعال در استان درخواست کرد تا نسبت تهیه صندوق اقدام تا مشمول جرایم قانونی نشوند.
وی اضافه کرد: برابر پیش‌بینی‌هایی که در قانون صورت گرفته در سال آینده صنوف مشمول صندوق POS در صورت عدم توجه از معافیت مالیاتی محروم خواهند شد.
تفتی همچنین از مسئولان مربوط درخواست کرد تا با اصلاح برخی قوانین مالیاتی زمینه را برای استقبال کسبه از این صندوق‌ها که گامی مهم در عرصه کسب و کار است را فراهم کنند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول