اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با فرا رسیدن اعیاد اسلامی؛

بازرسی‌ از واحدهای عرضه‌کننده مواد غذایی تشدید می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: به مناسبت فرارسیدن اعیاد اسلامی بازرسی‌ از واحدهای عرضه‌کننده موادغذایی و پروتئینی با مشارکت اتحادیه‌های صنفی تشدید می‌شود.

بازرسی‌ از واحدهای عرضه‌کننده مواد غذایی تشدید می‌شود
 به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج سیروس شاه‌غیبی صبح امروز در جلسه تنظیم بازار استان، اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن اعیاد اسلامی( عید قربان و عید غدیر خم) بازرسی‌ها در خصوص واحدهای عرضه‌کننده مواد غذایی و پروتئینی، شیرینی، خشکبار، میوه و سبزی، رستوران‌ها، غذاخوری‌ها، حمل و نقل بین شهری و عرضه دام زنده، همزمان توسط ادارات صنعت، معدن و تجارت در شهرستان‌های تابعه و با مشارکت مجامع و اتحادیه‌های صنفی و واحد بازرسی و نظارت اصناف تشدید می‌شود.
شاه‌غیبی گفت: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با تعامل با اصناف و بازاریان و با فرهنگ‌سازی، تذکر و بسترسازی‌های لازم از جرم پیشگیری می‌نمایند و از کمترین قوه قهریه موجود استفاده می‌کنند.
وی با اشاره به مهم بودن امر آموزش اصناف و بازاریان افزود: امر آموزش بازاریان یکی از مهم‌ترین وظایف این سازمان محسوب می‌شود که سعی می‌کنیم  با اجرای برنامه‌های مدون و هدفمند به امر فرهنگ‌سازی و آشنایی اصناف و بازاریان با حق و حقوق خود بپردازیم.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان خاطرنشان ساخت: در اجرای طرح تامین و توزیع میوه پایان سال در سال جاری بیش از 2 هزار تن میوه و مرکبات طرح تنظیم بازار استان در بین اقشار مختلف مردم توزیع می‌شود.
 شاه‌غیبی به وضعیت خرید گندم اشاره کرد و گفت: استان کردستان در سال جاری در خرید گندم جایگاه پنجم کشور را به خود اختصاص داده که حفظ این جایگاه و ارتقای آن از وظایف مهم و کلیدی شرکت غله و خدمات بازرگانی کردستان است.
وی با اشاره به وجود 340 هزار تن انبار ذخیره‌سازی گندم به صورت مکانیزه و مدرن در استان، افزود: در آینده‌ای نزدیک این میزان ذخیره‌سازی افزایش خواهد یافت.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با گله از اینکه تمام پژوهش‌ها و تحقیقات علمی در خصوص گندم و آفت‌های این محصول بوده، گفت: باید با برنامه‌ریزی و دعوت از پژوهشگران برجسته کشوری در زمینه بالا بردن کیفیت نان تولیدی در استان هم گام‌های مهمی برداشته شود.
در ادامه این جلسه محمد پورنگ، معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان به مردم استان قول داد در زمینه تولید و توزیع گوشت قرمز و گوشت مرغ در استان هیچ گونه مشکل خاصی وجود ندارد و هر وقت احساس شود که بازار به عرضه بیشتری نیاز دارد موجودی لازم برای توزیع در انبارها وجود دارد.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول