اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خبر داد:

رسیدگی به 51 مورد تخلف واحدهای صنفی مرغ و تخم‌مرغ زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از رسیدگی به 51 فقره پرونده در زمینه تخلفات واحدهای صنفی مرغ و تخم‌مرغ خبر داد.

رسیدگی به 51 مورد تخلف واحدهای صنفی مرغ و تخم‌مرغ زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان حسین نجف‌زاده شنبه شب در جلسه تعزیرات حکومتی، اظهار داشت: در مهر ماه سال جاری تعداد 842 فقره پرونده رسیدگی شده است که از این تعداد 758 فقره پرونده مختومه شده است.
وی با بیان اینکه در مهر ماه سال جاری به 16 فقره پرونده از پرونده‌های ماه‌های گذشته رسیدگی شد، افزود: برنامه‌ریزی برای ادامه فعالیت‌های تعزیرات حکومتی در استان وجود دارد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان ادامه داد: با رسیدگی به پرونده‌های تعزیرات حکومتی، افراد متخلف بالغ بر یک‌تریلیارد و 759 میلیارد و 617 میلیون و 952 هزار و 852 ریال جریمه شدند.
وی افزود: در مهر ماه سال جاری یک‌ میلیارد و 259 میلیون و 565 هزار و 153 ریال از این مبالغ وصول شده و در ادامه نیز مابقی این میزان وصول می‌شود.
نجف‌زاده از افزایش 141 درصدی رسیدگی به پرونده‌های تخلفات در بخش‌های مختلف خبر داد و یادآور شد: در طول هفت ماه گذشته، در مجموع در سه بخش کالا و خدمات، بهداشت، درمان و دارو قاچاق کالا و ارز 3 هزار و 200 فقره پرونده به تعزیرات حکومتی واصل شده که این میزان علاوه بر پرونده‌های وارده از ماه‌های گذشته بود.
وی مجموع پرونده‌های مختومه در شعب تعزیرات حکومتی را 3 هزار و 394 فقره عنوان کرد و افزود: این امر افزایش 105 درصدی عملکرد شعب استان را نشان می‌دهد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان یادآور شد: در اجرای احکام به دلیل مشکلاتی که در این راستا وجود دارد، به 97 درصد پرونده‌ واصله به اجرای احکام رسیدگی شده و مشکلی در این راستا وجود ندارد.
وی از رسیدگی به 51 فقره پرونده در زمینه تخلفات واحدهای صنفی مرغ و تخم‌مرغ خبر داد و تصریح کرد: از این تعداد به 47 فقره پرونده رسیدگی و مختومه اعلام شده است.
نجف‌زاده  بیان داشت: در زمینه سوخت نیز اداره کل تعزیرات حکومتی از 36 پرونده واصله به این اداره به 9 فقره پرونده که از ماه‌های گذشته بود نیز رسیدگی شد.
وی از ورود 344 پرونده به اداره کل تعزیرات حکومتی در زمینه حمل و نقل و عرضه کالاهای دخانی خبر داد و یادآور شد: با توجه به رسیدگی بیشتر به پرونده‌های این بخش در مهر ماه سال جاری به 397 فقره پرونده یعنی بیش از پرونده‌های رسیده در این خصوص رسیدگی شده است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان تاکید کرد: از مجموع 118 پرونده وارده در خصوص تخلف نانوایی‌های استان 13 مورد پرونده با پرونده‌هایی که از ماه‌های گذشته باقی مانده بود رسیدگی و مختومه شده است.
وی از ارسال 223 مورد پرونده از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان به اداره کل تعزیرات حکومتی استان خبر داد و گفت: علاوه بر رسیدگی به این پرونده‌ها، به 439 پرونده دیگر نیز در این زمینه رسیدگی شده است.
نجف‌زاده از فعال بودن شعب سیار اداره کل تعزیرات حکومتی استان خبر داد و بیان داشت: این شعب به 212 فقره پرونده رسیدگی کرده‌اند.
وی تصریح کرد: در مهر ماه سال جاری با 51 فقره شکایت مردمی به یک‌هزار و 799 فقره پرونده که به مجمع امور صنفی واصل شده تاکنون مورد رسیدگی قرار گرفته است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خاطرنشان کرد: در مهر ماه سال جاری به 120 فقره پرونده واحدهای تابعه دادگاه‌های انقلاب اسلامی واصل شده است.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول