اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی تاکید کرد:

تفکیک مسائل عمرانی از امور ورزش و جوانان

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی تفکیک مسائل عمرانی و ساخت و ساز در این اداره را سبب ارتقای بهره‌وری مدیریتی در سایر بخش‌ها ارزیابی کرد.

تفکیک مسائل عمرانی از امور ورزش و جوانان
علی ملااحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: به دلیل وسعت اماکن ورزشی باید برنامه‌ریزی به صورتی باشد که اداره این اماکن تسهیل شود در حالی که هم اینک در این بخش با کمبود نیرو مواجه هستیم و از فقدان نیروی انسانی استخدامی رنج می‌بریم.
به گفته وی باید در این بخش به گونه‌ای کارها صورت گیرد تا در نهایت بتوان با حل مشکل نیروی انسانی به وی‍ژه در شهرستان‌ها، رسیدن به اهداف وزارت ورزش و جوانان که توسعه و ارتقای ورزش در شهرستان‌هاست را با شتاب بهتر و بیشتری مورد انجام قرار داد.
وی اضافه کرد: تفکیک مسائل مربوط ساخت و ساز اماکن ورزشی از مدیریت امور ورزش و جوانان بوده منجر به چابک‌سازی این اداره خواهد شد به طوری که در آن صورت عمل به انتظارات ورزشی مربوط به جوانان با بهره‌وری بیشتری قابل انجام است.
به اعتقاد وی می‌توان با جداسازی این دو بخش گام اساسی در مدیریت امور ورزش و جوانان برداشت چرا که مسائل عمرانی وقت و توان مدیریتی زیادی را از مسئولان می‌گیرد.
ملااحمدی تصریح کرد: می‌توان به مانند وزارت آموزش و پرورش که با تاسیس اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس عملا" مسائل مربوط به ساخت و ساز و عمران این وزارتخانه را تحت مدیریت واحد به بخش تخصصی واگذار کرده و مدیران آموزش و پرورش از مدیریت امور عمرانی فارغ شده‌اند در وزارت ورزش و جوانان نیز با صلاحدید وزیرمحترم، همچون تشکیلاتی راه‌اندازی شود تا مدیران با آسودگی و بهره‌وری بهتری به صورت متمرکز به اداره کرد امور ورزش و جوانان بپردازند.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی اضافه کرد: شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی فقط پروژه‌های ملی را اجرا و نظارت می‌کند از طرفی چون در واگذاری پروژه‌ها به مسکن و شهرسازی برخی ظرافت‌های مربوط به رشته‌های ورزشی مختلف رعایت نمی‌شد، پس پروژه‌ها به ادارات تربیت‌بدنی سپرده شدند که این تغییرات انرژی عمده‌ای از این سازمان را مصروف خود می‌کند و به نظر می‌آید برای تمرکز بر روی مدیریت ورزش و جوانان و چابک‌سازی این نهاد باید چارت تشکیلاتی روزآمدی تهیه و تدوین شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول