اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چهارمین فصل سفرنامه به سرزمین طلای سرخ؛

استقرار نماینده رئیس جمهور در ساختمان ورزش و جوانان

خبرگزاری فارس: نماینده تام‌الاختیار رئیس جمهور در بحث ورزش و جوانان در ساختمان اداره جوانان سابق مستقر شد.

استقرار نماینده رئیس جمهور در ساختمان ورزش و جوانان
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مسئول امور جوانان سازمان ورزش و جوانان خراسان جنوبی ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات ورزش استان با حضور نماینده تام‌الاختیار رئیس جمهور گفت: حلقه‌های گفت‌وگو با حضور اعضای انجمن روانشناختی ایران برای جوانان در آستانه ازدواج برگزار می‌شود که در آن آموزش‌های اقتصادی برای جوانان مطرح می‌شود.
مجید قناد با بیان اینکه سازمان ورزش و جوانان استان برنامه‌های جدیدی را برای جوانان در نظر دارد، افزود: سازمان ملی جوانان سابق کارهای ستادی بر عهده داشته و کار اجرایی خاصی انجام نمی‌داده است از این رو معاونت جوانان سازمان ورزش و جوانان یک نهاد نوپا است و برنامه‌های جدیدی برای این قشر در نظر دارد.
وی در پاسخ به این سؤال که تسهیلات سازمان ورزش و جوانان برای ازدواج جوانان استان چیست، اظهار داشت: با توجه به محرومیت استان قبلا با هزینه‌ای حدود 300 تا 400 هزار تومان امکانات بسیار خوبی در اختیار زوج‌های جوان قرار می‌گرفت ولی در حال حاضر با ادغام دو سازمان، بودجه مربوط به آن قطع شده است.
مسئول امور جوانان سازمان ورزش و جوانان خراسان جنوبی به سایر برنامه‌های سازمان برای جوانان اشاره کرد و تصریح کرد: برنامه‌هایی در زمینه آمادگی جوانان برای ازدواج و کسب مهارت‌های لازم قبل از ازدواج با حضور اساتید برتر و به نام کشوری اجرا می‌شود و همچنین بسته‌های فرهنگی در زمینه ازدواج آماده شده است که به زودی در اختیار جوانان قرار می‌گیرد و علاوه بر آن نیز توزیع کتب آموزشی با تخفیف بالا در روستاهای استان در حال اجراست.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول