اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون استاندار خراسان جنوبی صورت گرفت؛

افتتاح سومین نمایشگاه تخصصی ورزش و جوانان در خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: همزمان با هفته تربیت بدنی سومین نمایشگاه تخصصی ورزش و جوانان با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی افتتاح شد.

افتتاح سومین نمایشگاه تخصصی ورزش و جوانان در خراسان جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، دبیر سومین نمایشگاه تخصصی ورزش و جوانان خراسان جنوبی سه‌شنبه شب در مراسم افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: از چند ماه گذشته نمایشگاه تخصصی ورزش و جوانان به مناسبت نکوداشت هفته تربیت بدنی برنامه‌ریزی شد که در این هفته برگزار شود.
حسن‌رضا عمیدیان تصریح کرد: در این نمایشگاه رشته‌های نوین ورزشی را برای تنوع بخشیدن به نمایشگاه در اختیار عموم علاقمندان و ورزشکاران قرار داده شده و هر کس می‌تواند در رشته مورد علاقه خود ثبت‌نام کند.
وی از حضور 110 غرفه در نمایشگاه تخصصی ورزش و جوانان خبر داد و افزود: یکی از ویژگی‌های این نمایشگاه تلفیق بخش‌های سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان سابق است که در قالب رشته‌های ورزشی و سمن‌های مختلف در این نمایشگاه حضور دارند.
دبیر سومین نمایشگاه تخصصی ورزش و جوانان خراسان جنوبی با اشاره به حضور 45 هیئت فعال ورزشی در این نمایشگاه اظهار داشت: تعداد هفت سمن در موضوعات و بخش‌های مختلف در این نمایشگاه نیز حضور دارند.
عمیدیان هدف از برگزاری سومین نمایشگاه تخصصی ورزش و جوانان خراسان جنوبی را ارائه توانمندی‌های هیئت‌های ورزشی و سمن‌های مختلف اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی و آشنایی مردم با این رشته‌ها و سمن‌ها عنوان کرد.
وی برگزاری مسابقات مختلف ورزشی و اجرای برنامه‌های شاد و اهدای جایزه به بازدیدکنندگان و علاقمندان را از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه برشمرد.
دبیر سومین نمایشگاه تخصصی ورزش و جوانان خراسان جنوبی از حضور غرفه اداری اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در این نمایشگاه خبر داد و ادامه داد: طی برگزاری نمایشگاه مدیر کل ورزش و جوانان استان در این غرفه حضور و پاسخگوی سؤالات ورزشکاران و مردم هستند.
 عمیدیان همچنین از حضور غرفه میز خدمت در این نمایشگاه خبر داد و گفت: تمامی ورزشکاران و خانواده‌های آنها در هر زمینه‌ای که سؤال داشته می‌توانند به این غرفه مراجعه و سؤالات خود را در زمینه‌های مختلف مطرح کنند.
وی یادآور شد: امید است با برگزاری این گونه نمایشگاه‌ها شاهد رونق بیش از پیش ورزش در بین جوانان و ورزشکاران استان باشیم.
این نمایشگاه از 26 مهرماه تا دوم آبان‌ماه سال جاری از ساعت 17 بعد از ظهر به روی علاقمندان باز است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول