اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فردوس خبر داد:

اجرای طرح گفتمان دینی در مدارس فردوس

خبرگزاری فارس: فرماندار فردوس از اجرای طرح گفتمان دینی در سطح مدارس این شهرستان خبر داد و گفت: در حال حاضر این طرح در دست اجراست.

اجرای طرح گفتمان دینی در مدارس فردوس
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، عباس اقبال پیش از ظهر امروز در جمع مدیران فرهنگی خراسان جنوبی اظهار داشت: این گفتمان در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب، گسترش مبانی اسلامی و تعمیق این مبانی در بین دانش‌آموزان انجام می‌شود.
وی از تهیه بانک جامع دیجیتال نرم‌افزارهای اسلامی در این شهرستان خبر داد و گفت: همچنین قرار است بسته‌های فرهنگی برای بلوتوث موبایل‌ها نیز تهیه شود.
فرماندار فردوس از ارائه طرح حمایت از نخبگان در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد:‌ این کار در راستای حمایت و تشویق بیشتر نخبگان صورت می‌گیرد.
اقبال از تشکیل منظم جلسات شورای فرهنگ عمومی در این شهرستان و پیگیری مصوبات این جلسه در راستای اجرایی شدن خبر داد و گفت: از بدو شکل‌گیری این کارگروه در فردوس تا کنون 60 مصوبه صورت گرفته است.
وی افزود: از این 60 مصوبه تا کنون 40 مصوبه اجرای شده و 10 مصوبه نیز در دست اجرا است ولی 10 مصوبه دیگر هنوز تا کنون عملیاتی نشده است.
فرماندار فردوس با اشاره به جنگ سایبری و نرم دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی تصریح کرد: ما برای مقابله با سایت‌های مخرب سایت رسمی در گستره استانی با همکاری سازمان تبلیغات درست کردیم که تا کنون مورد استقبال جوانان این شهرستان قرار گرفته است.
اقبال اظهار داشت: همچنین از اقداماتی که در عرصه امور فرهنگی در شهرستان فردوس انجام شده است تشکیل کارگروهی برای شناسایی مفاخر شهرستان فردوس بوده است تا بتوانیم این مفاخر را بیشتر به نسل جوان معرفی کنیم.
وی افزود: با توجه به مظلومیت بخش فرهنگی ما سعی کردیم که با تجلیل از فعالان این عرصه زمینه را برای فعالیت بیشتر این افراد آماده کنیم  که با حمایت ارشاد اسلامی از فعالان قرآنی و حافظان قرآن شهرستان تجلیل شده است.
فرماندار فردوس از تهیه برنامه‌های فرهنگی برای اتوبوس‌های بین شهری خبر داد و اظهار داشت: تهیه این برنامه‌ها و نمایش آنها به جای فیلم‌های خارجی مخرب می‌تواند در بهبود مسائل فرهنگی موثر باشد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول