اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دلگان خبر داد:

برگزاری 10 گفتمان دینی شبهه‌شناسی در دلگان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دلگان گفت: دوره‌های شبهه‌شناسی در قالب گفتمان دینی در مدارس، مساجد و حوزه‌های علمیه در اداره تبلیغات اسلامی دلگان برگزار شد.

برگزاری 10 گفتمان دینی شبهه‌شناسی در دلگان
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان بلوچستان،حجت الاسلام کمال نوابی اظهار کرد: دوره‌های شبهه‌شناسی هر ماه به مدت 3 روز در شهرستان دلگان در نیمه دوم سال 90 برگزار می‌شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دلگان بیان کرد: این دوره‌ها با استقبال چشمگیری از دانش‌آموزان و طلاب حوزه‌های علمیه و مسئولان اداری و فرهنگی و نیروهای انتظامی و نظامی روبه‌رو بوده است.
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی زهک نیز از برگزاری دوره آموزش تصحیح قرائت نماز در این شهرستان خبر داد و گفت: دو دوره آموزش تصحیح قرائت نماز ویژه دانش‌آموزان در این شهر در حال برگزاری است.
حجت‌الاسلام علی خیور افزود: تصحیح قرائت نماز دانش‌آموزان، آشنایی جوانان و نوجوانان با احکام نماز و توسعه فرهنگ نماز‌خوانی در جامعه از اهداف برگزاری این دوره است. 
خیور اضافه کرد: تعداد 40 نفر از دانش‌آموزان مقطع تحصیلی راهنمایی و 60 نفر از دانش‌آموزان مقطع تحصیلی متوسطه در این دوره‌ها حضور دارند.
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی زهک عنوان کرد: دوره‌های آموزش تصحیح قرائت نماز روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هر هفته در زهک برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ج30


 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول