اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته ولایت انجام می‌شود؛

اجرای 275 گفتمان دینی در کردستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: به مناسبت هفته ولایت 275 گفتمان دینی در سطح استان برگزار می‌شود.

اجرای 275 گفتمان دینی در کردستان
حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهارداشت: این گفتمان‌ها در سطح مدارس و مساجد شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه گفتمان‌های یاد شده از عید قربان تا عید غدیر ادامه دارد، افزود: از این تعداد گفتمان در هر کدام از شهرستان‌های سنندج، قروه و بیجار 40 مورد، در شهرستان‌های سقز، مریوان و بانه 30 مورد، در کامیاران 25 مورد، در دیواندره 20 مورد و در شهرستان دهگلان نیز 20 مورد گفتمان دینی اجرا می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: اجرای گفتمان‌های دینی گام موثری برای کاهش شبهات دینی دانش‌آموزان و اقشار مختلف مردم به شمار می‌رود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان همچنین از اجرای 40 نشست تخصصی نحله‌های انحرافی در استان خبر داد و گفت: این نشست‌ها نیز در کل شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام صفی‌یاری یادآور شد: برگزاری 50 کارگاه آموزشی ویژه اقشار تاثیرگذار نیز از دیگر اقداماتی است که به مناسبت هفته ولایت در استان صورت می‌گیرد.
وی تصریح کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان به منظور برگزاری این دوره و کارگاه‌ها در مجموع 290 میلیون ریال اعتبار اختصاص داده است.
وی در سخنان خود برگزاری گفتمان‌های دینی در استان را گام ارزنده‌ای برای مقابله با جنگ نرم دشمنان و آگاهی‌بخشی به جوانان عنوان کرد و گفت: این طرح از جمله مصوبات سفر مقام معظم رهبری در استان است که به همت اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان در طول سال و به مناسبت‌های مختلف اجرا می‌شود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول