اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جم خبر داد:

برگزاری 40 گفتمان دینی با موضوعات مختلف در جم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی جم از برگزاری 40 گفتمان دینی با موضوعات مختلف در جم خبر داد.

برگزاری 40 گفتمان دینی با موضوعات مختلف در جم
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام سید حسین سادات در جمع فعالان هیئت‌های مذهبی و فعالان قرآنی جم اظهار کرد: اداره تبلیغات اسلامی جم در نیمه نخست امسال در تمام مناسبت‌ها و برنامه‌های فرهنگی و مذهبی حضوری درخشان داشته و فضای معنوی و روحانی در شهرستان را شاهد بودیم.
وی افزود: تقویت و تجهیز خانه‌های عالم و خانه‌های قرآن و حمایت از روحانیون طرح هجرت و روحانیون مستقر از مهم‌ترین برنامه‌های این مجموعه بوده که با همکاری مردم و مسئولان به نتایج خوبی رسیده‌ایم.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی جم از برگزاری 40 گفتمان دینی با موضوعات مختلف در جم خبر داد و خاطرنشان کرد: این گفتمان‌ها با مشارکت اساتید برجسته و با حضور پرشور و شعور جوانان روستاها و شهرهای جم با کیفیت مطلوبی انجام شد.
سادات تصریح کرد: برگزاری نشست‌های متعدد با ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های دینی، برگزاری نشست با شورای هیئات مذهبی در مناسبت‌های مختلف، نشست با روحانیون مستقر و طرح هجرت و بومی منطقه و تشکیل کانون مداحان شهرستان و نشست با آنها از جمله برنامه‌هایی است که به شکل منظم و با مشارکت همه علاقه‌مندان در شش ماه نخست امسال انجام شده است.
وی اضافه کرد: سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، سرکشی از روحانیون مستقر و طرح هجرت به صورت مستمر، استقرار روحانی در شهر ریز، اعزام روحانی طرح هجرت به روستای تشان و اعزام بیش از 30 روحانی در ماه مبارک رمضان و فاطمیه اول و دوم به روستاهای جم نیز از دیگر اقدامات این مجموعه است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم عنوان کرد: معرفی مسجد، کانون و هیئات محوری به منظور اجرای متمرکز برنامه‌ها، ارسال گزارش‌ها و جواب نامه‌های اداره کل و ادارات شهرستان، تشکیل کمیته عفاف و حجاب شهرستان، تشکیل شورای اعزام و تبلیغ شهرستان و همچنین برگزاری مراسم شب‌های احیا در ماه مبارک رمضان نیز در شش ماه نخست امسال به خوبی اجرایی شده است.
سادات افزود: از مسئولان هیئت‌ها و فعالان مذهبی شهرستان انتظار داریم در نیمه دوم امسال نیز مشارکت فعالی در برنامه‌های دینی و مذهبی در جم داشته باشند.
در این نشست مسئولان هیئت‌ها نیز به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند و بر کیفیت بخشیدن به برنامه‌ها تاکید کردند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول