اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور پرسنل نیروی انتظامی سقز صورت گرفت؛

برگزاری گفتمان دینی ایثار و شهادت در سقز

خبرگزاری فارس: به همت اداره تبلیغات اسلامی سقز گفتمان ایثار و شهادت با حضور پرسنل نیروی انتظامی این شهرستان برگزار شد.

برگزاری گفتمان دینی ایثار و شهادت در سقز
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، استاد گفتمان‌های دینی شهرستان سقز ظهر امروز در این گفتمان در خصوص واژه شهید و شهادت و ایثار و ایثارگری از منظر قرآن و احادیث و اهمیت این فرهنگ در همه اعصار به ارائه مطالبی پرداخت و اظهارداشت: باید واژه شهادت را برای نسل حاضر تبیین و ایثارگری‌های آنان را در مبارزه با دشمنان بازگو کرد.
حجت‌الاسلام محمد فلسفی به نقش روحیه ایثار و شهادت‌خواهی در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و آن را تجلی معنویت و معرفت دینی جوانان دانست.
وی افزود: نظام اسلامی به همت خون شهیدان و ایثارگری شما جوانان اکنون سرافرازانه در جهان الگو شده است و این را باید پاس داشت و بر معرفت و معنویت و دستاوردهای مهم آنان تکیه زد.
این استاد گفتمان‌های دینی سقز بیان کرد: باید شما جوانان راه شهدا را با پایداری هر چه تمام‌تر و با تمامی وجود ادامه دهید و همواره آماده خدمت در راه اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی باشید.
حجت‌الاسلام فلسفی ادامه داد: امروز همه ما به جوانانی برومندی که در دفاع از مرزها و امنیت و کیان این نظام در تلاش و آماده جان‌نثاری و جان فدا شدن  قدم به این عرصه مهم و معنوی و خدایی گذاشته‌اند، می‌بالیم و بر این اراده و ایمان قوی جوانان غبطه می‌خوریم.
وی تصریح کرد: همه ما باید این را بدانیم که جنگ شدیدی با وسعت و خباثت بیشتر به نام جنگ نرم دشمنان دین و انسانیت برای انحراف افکار ها و سوق دادن جوانان و نوجوانان به اضحملال فکری و اخلاقی ایجاد و آن را طراحی و برنامه‌ریزی کرده و  اجرا می‌کنند.
وی یادآور شد: ما نیز باید با تکیه بر معنویت، اخلاق، دین اسلام، آموزه‌های بزرگان دین و دلسوزان نظام اسلامی که در راس مقام عظمای ولایت است در این جبهه با دشمنان مبارزه نماییم که بی‌شک پیروز اصلی همان مومنان و صالحان هستند.
این استاد گفتمان‌های دینی تصریح کرد: برای اینکه جاودانه و سرافراز بمانیم باید بر آثار و افکار و وصایای شهدا‌ و پیام‌ها و نصایح مقام عظمای ولایت تکیه و آن را در زندگی شخصی و اجتماعی کاربردی و بر آرمان‌های بلند حضرت امام (ره) و دستاوردهای انقلاب اسلامی وفادار باشیم.
وی دفاع از نظام اسلامی و امنیت عمومی را نشانگر اوج معنویت و عدالتخواهی دانست و بر توجه به این مهم تاکید کرد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول