اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی‌ آذربایجان‌شرقی خبر داد:

شرکت 1800 وبلاگ قرآنی در جشنواره وبلاگ‌نویسی قرآنی

خبرگزاری فارس: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی‌ آذربایجان‌شرقی گفت: یک‌هزار و 800 وبلاگ قرآنی در جشنواره وبلاگ‌نویسی قرآنی شرکت کردند و نخسین جشنواره وبلاگ‌نویسی ماه جاری در استان برگزار می‌شود.

شرکت 1800 وبلاگ قرآنی در جشنواره وبلاگ‌نویسی قرآنی
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی داننده ظهر امروز در حاشیه نشست اهالی رسانه و مطبوعات استان در جمع خبرنگاران با اشاره به ضرورت توسعه ارتباطات فرهنگی با کشورهای همسایه بیان کرد: در این راستا مباحث و پیگیری‌های متعددی صورت گرفته و با توجه به این دیدگاه که فرهنگ غنی کشور می‌تواند در ارتقای جایگاه فرهنگی عام منطقه مفید باشد مورد توجه است.ارتباطات فرهنگی با جمهوری آذربایجان و دیگر کشورهای همسایه با توجه به این دیدگاه صورت می‌گیرد.
داننده، بر تجلیل از مفاخر تاکید کرد و گفت: در زمینه فعالیت‌های فرهنگی مبحث فرهنگی عمومی، شورای فرهنگی استان دارای فعالیت است و تجلیل از مفاخر در زمینه عام و خاص دارای اهمیت و جایگاه است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی افزود: در زمینه ایده‌سازی و ارائه دیدگاه‌های جدید در حوزه فرهنگی مورد استقبال بوده و مورد توجه قرار می‌گیرد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ماه جاری گفت: در دو جشنواره غدیر و جشنواره امام حسین(ع) شاهد برگزاری مراسم اختتامیه خواهیم بود.
وی بیان کرد: در زمینه وبلاگ‌نویسی قرآنی یک‌هزار و 800وبلاگ در جشنواره وبلاگ‌نویسی قرآنی شرکت کردند که در ماه جاری مراسم اختتامیه برگزار خواهد شد.
داننده بیان کرد: مظلومیت قرآن در فضای مجازی در مسیر برگزاری این جشنواره بیش از گذشته احساس شد و باید در راستای این مظلومیت‌زدایی گام برداشته شود.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: در راستای تولید متون نمایشی منطبق با فرهنگ جامعه نیز برنامه‌ریزی و حمایت خاصی صورت می‌گیرد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول