اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نمایشگاه کتاب کرمان صورت می‌گیرد:

اجرای نمایش فانتزی "کی از همه بهتره" در کرمان

خبرگزاری فارس: مسئول غرفه نمایش هشتمین نمایشگاه کتاب کرمان و دبیرخانه مهرنما گفت: نمایش‌های "قرمزی"، "فسقلی و قلقلی" و نمایش تن‌پوش فانتزی "کی از همه بهتره" در غرفه نمایش هشتمین نمایشگاه کتاب کرمان اجرا می‌شود.

اجرای نمایش فانتزی "کی از همه بهتره" در کرمان
حمید خوش‌کیش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: 70 درصد برنامه‌های سازمان مردم نهاد خانه مهرنما در حوزه کودک است و موسیقی، نمایش و نقاشی را شامل می‌شود.
وی بیان داشت: بخش نمایش این خانه شامل نمایش‌های عروسکی، تئاتر کودک، فانتزی، تن‌پوش، موزیکال و برنامه‌های آموزشی و حرکت‌های نمایشی است.
خوش‌کیش افزود: در نمایشگاه کتاب کرمان صدای شعرخوانی کودکان حاضر در نمایشگاه ضبط و سپس با آهنگ‌گذاری پخش می‌شود.
این مسئول بیان داشت: در غرفه نمایش هشتمین نمایشگاه کتاب کرمان گریم و نقاشی صورت کودکان انجام می‌شود.
خوش‌کیش با بیان اینکه پایه نمایش‌های اجرایی در نمایشگاه کتاب کرمان آموزش با پیام غیرمستقیم است، عنوان کرد: نمایش "قرمزی" و ویژه برنامه "فسقلی و قلقلی" و نمایش تن‌پوش فانتزی "کی از همه بهتره" و نمایش‌های رادیویی در این غرفه اجرا می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: عروسک‌ها و تن‌پوش‌های غرفه نمایش به شکل‌های خرگوش، خرس و گربه در سطح نمایشگاه کتاب کرمان و در بین بازدیدکنندگان حضور دارند. 
خوش‌کیش از حضور هشت هنرمند در غرفه نمایش نمایشگاه کتاب کرمان خبر داد و گفت: در این غرفه آموزش‌هایی به کودکان ارائه می‌شود و تمام نمایش‌ها فرهنگ کتاب‌خوانی را به مخاطب ارائه می‌کنند.
وی با تأکید بر اینکه برپایی غرفه نمایش در نمایشگاه کتاب موجب می‌شود تا فرهنگ و هنر در کنار یکدیگر پیشرفت کنند، متذکر شد: تمام قصه‌های نمایش‌های نمایشگاه کتاب درباره ارزش مطالعه است.
خوش‌کیش اذعان داشت: سازمان‌های مردم نهاد بازوی توانمند دستگاه‌های اجرایی در بخش‌های مختلف هستند.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول