اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت همدان:

نمایش کودکانه با موضوع فلسطین در دستور کار قرار گیرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت همدان گفت: اجرای نمایش کودکانه با موضوع دفاع فرزندان فلسطین از ارزش‌های اسلامی در دستور کار متولیان فرهنگ و هنر جامعه اسلامی قرار گیرد.

نمایش کودکانه با موضوع فلسطین در دستور کار قرار گیرد
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از ستاد خبری هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد جوادی اظهار داشت: تهیه و اجرای نمایش‌های کودکانه با موضوع فلسطین و فرهنگ اسلامی می‌تواند کودکان ایران زمین را با استکبار جهانی از سوی جوامع ظلم ستیز آشنا سازد.
وی اضافه کرد: اگر اجرای این نمایش‌ها با فرهنگ مبارزه با استکبار تطبیق نداشته باشد نه تنها کودکان ما را از مسیر انسانی و الهی منحرف می‌کند بلکه جامعه اسلامی را هم به فساد و تباهی می‌کشاند.
امام جمعه موقت همدان گفت: جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در صورتی که با موازین اسلامی تطبیق داشته باشد و انحرافی در این رابطه نداشته باشد قطعاً مفید خواهد بود و ابزاری برای ایجاد شور و نشاط میان نونهالان و نوجوانان محسوب می‌شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: کودکان ما در دامن والدین و معلمان خود رشد می‌کنند و قطعاً جشنواره تئاتر کودک و نوجوان با حالات معنوی که ایجاد می‌کند تاثیرگذار خواهد بود چرا که این جشنواره‌ها آداب و رسوم و فرهنگ ملی ما را در ذهن کودکان و نوجوانان نهادینه می‌کنند.
جوادی تصریح کرد: اگر عوامل اجرایی جشنواره تئاتر کودک با ابزار و قلم روز خود نتوانند نمایشنامه‌های با موضوع  مسائل آموزشی، اخلاقی و مذهبی بنویسند، تضاد و دوگانگی برای کودکان ما به وجود می‌آورند و این افراد را از مسیر آموزش فطری خود منحرف می‌کنند.
وی گفت: انتظار دارم دست اندرکاران و متولیان فرهنگ جامعه همدان با اجرای نمایش‌های اخلاقی، تربیتی و فرهنگ اسلامی فرزندان ما را در برابر جهانیان سرافراز کنند.
هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان از 15 تا 20 آبان ماه در پایتخت تاریخ و تمدن ایران برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول