اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین خبر داد:

احداث 10 زمین ورزشی در قزوین

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: احداث پنج زمین ورزشی سپهر، میلاد، چوبیندر، تهران قدیم و مولوی در سال جاری از جمله اقدامات این سازمان است که در سال آینده تعداد آنها به 10 مورد خواهد رسید.

احداث 10 زمین ورزشی در قزوین
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین، سعید وزیری‌نژاد در مراسم تجلیل از برترین‌های فوتسال قزوین بیان کرد: این سازمان در راستای سیاست‌های فرهنگی و ورزشی خود در دو بُعد سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به بحث ورزش به خصوص ورزش محلات پرداخته و توانسته است جایگاه شهر قزوین را در این زمینه تا حد زیادی ارتقا بخشد.
وی ادامه داد: این نهاد به تنهایی بخش زیادی از مسئولیت نهادهای مسئول استان را در حوزه فرهنگی و همچنین فرهنگ‌سازی در امر توسعه ورزش محلات به دوش می‌کشد و این در حالیست که اگر هر نهادی وظیفه اصلی خود را به نحو احسن انجام دهد، قزوین به جایگاهی که شایسته و در خور آن است، می‌رسد.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین اضافه کرد: با وجود این، سازمان فرهنگی ورزشی با حمایت شورای اسلامی شهر و شهرداری قزوین تمام تلاش خود را برای ادامه این روند انجام می‌دهد و احداث پنج زمین ورزشی سپهر، میلاد، چوبیندر، تهران قدیم و مولوی از جمله اقدامات این سازمان در همین راستا به شمار می‌رود که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سال آینده تعداد آنها به 10 مورد خواهد رسید.
وی افزود: همچنین این سازمان در زمینه اقدامات نرم‌افزاری مربوط به توسعه ورزش محلات نیز برنامه‌های متعددی را در طول سال به اجرا در می‌آورد و با توجه به اجرای همایش‌های دوچرخه‌سواری، کوه‌روی، اسکیت و نظایر آن در عرصه همگانی کردن ورزش پیشگام است.
وزیری‌نژاد در خصوص ورزش بانوان خاطرنشان کرد: تمام این فعالیت‌ها با حمایت‌های کمیته بانوان شورای شهر صورت گرفته و این سازمان با تداوم حمایت‌ها در راستای ایجاد محیطی امن و سالم برای ورزش بانوان تلاش می‌کند.
در ادامه این برنامه در بخش فوتسال کارکنان شهرداری قزوین، تیم‌های آتش‌نشانی، فضای سبز و تاکسیرانی به ترتیب به عنوان تیم‌های اول تا سوم تقدیر شدند و تیم سازمان فرهنگی ورزشی به عنوان تیم اخلاق جایزه گرفت.
در فوتسال بانوان با حضور 18 تیم؛ در رده سنی جوانان تیم‌های پویان، درخشان و ایثار و نیز در رده سنی بزرگسالان سه تیم غدیر، میثاق و آرژان با دریافت هدایایی مورد تجلیل قرار گرفتند.
در بخش آقایان که 85 تیم شرکت داشتند نیز تیم‌های شهید نجفی، سرخپوشان و کانون آموزش و پرورش در رده سنی نونهالان و تیم‌های امام علی (ع)، پرسپولیس و کانون آموزش و پرورش در رده سنی نوجوانان به عنوان تیم‌های برگزیده تقدیر شدند.
همچنین سید محسن حسینی از تیم کانون آموزش و پرورش و امیر قنبر جولایی از کانون تخصصی فوتبال مربیان اخلاق بخش آقایان شناخته شدند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول