اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیر عامل آب منطقه‌ای فارس تاکید کرد:

استفاده بهینه از تاسیسات آبی فارس

خبرگزاری فارس: مدیرعامل آب منطقه‌ای استان فارس گفت: حفظ و نگهداری و استفاده بهینه از تاسیسات آبی مهم‌تر از ساخت آن‌ها است.

استفاده بهینه از تاسیسات آبی فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی آب منطقه‌ای استان فارس، محمد دهقانی در بازدید از عملیات تعمیر و نگهداری تاسیسات آبی در دست بهره‌برداری زیردست سد درودزن با ابراز رضایت از نحوه عملکرد دست‌اندرکاران عملیات تعمیرات و نگهداری این طرح‌های عمرانی، از آن‌ها خواست که با تداوم این عملیات نسبت به حفظ تاسیسات حیاتی که سبب بقای زمین‌های کشاورزی منطقه هستند، حداکثر سعی و تلاش خود را به کار برند.
وی همچنین ابراز امیدواری کرد که بتواند برای هر چه بهتر شدن عملیات و پیشرفت کار، نظر استاندار و دیگر مسئولان این استان را به منظور دریافت بخشی از اعتبارات استانی جلب کند.
مدیرعامل آب منطقه‌ای فارس در ادامه با توجه به خصوصی شدن شرکت بهره‌برداری فارس از مسئولان این شرکت خواست تا با سعی در ارتقا کیفی با استفاده از نیروهای متخصص کاری نسبت به بالا بردن درجه رتبه‌بندی و صلاحیت شرکت در انجام کارهای عمرانی حداکثر تلاش خود را به کار برند.
در این بازدید اردشیر محمدی مدیر دفتر بهره‌برداری از تاسیسات آبی شرکت آب منطقه‌ای فارس نیز با اشاره به اهمیت سد درودزن و شبکه‌های توزیع آب زیردست آن گفت: این سد از کهن‌ترین سدهای استان فارس است و در خشکسالی‌های پی در پی گذشته توانسته است بخشی از نیاز آب کشاورزی و شرب را برطرف کند.
وی با اشاره به رفع کسری اعتبارات جاری و عمرانی موجود و تداوم و سرپا نگهداشتن این مجموعه خواستار جذب بخشی از اعتبارات استانی شد و ابراز داشت: کل اعتبارات مورد نیاز برای تعمیر و بازسازی شبکه‌ها و تاسیسات وابسته به آنها در استان فارس به تفکیک، سدهای انحرافی بیش از 70 میلیارد ریال، کانال‌ها 200 میلیارد ریال، دریچه‌ها و تاسیسات هیدرومکانیکال 200 میلیارد ریال و مرمت زهکش‌ها و لایروبی آنها 200 میلیارد ریال برشمرد.
این مسئول افزود: در حال حاضر سالانه در حدود 30 میلیارد ریال از اعتبارات جاری و عمرانی به این منظور اختصاص می‌یابد.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول