اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس اتاق بازرگانی آذربایجان غربی خواستار شد:

استفاده از تسهیلات صندوق توسعه ملی در جذب توریسم

خبرگزاری فارس: رئیس اتاق بازرگانی آذربایجان غربی گفت: از منابع صندوق توسعه ملی می توان در صنعت توریسم نیز بهره برد.

استفاده از تسهیلات صندوق توسعه ملی در جذب توریسم
کیامرز کیهانفر امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در ارومیه یکی از اساسی‌ترین مسایل کشور را موضوع اشتغال دانست و اظهار داشت: باید گام‌های موثر در این راه برداشته شود.
وی با اشاره به نقش صندوق توسعه ملی در رشد اقتصادی هر کشور، تصریح کرد: نقش صندوق توسعه ملی در رشد و شکوفایی کشور به ویژه در ایجاد اشتغال‌زایی از طریق توسعه سرمایه گذاری و اعطای تسهیلات و حمایت‌های موردنظر درخور توجه و ضروری است.
این مسئول افزود: معتقدم می توان از منابع و تسهیلات صندوق توسعه ملی برای گسترش صنعت توریسم به ویژه در زمینه توسعه صنعت گردشگری استان آذربایجان غربی بهره گرفت و باید در این زمینه تلاش‌های بیشتری داشته باشم.
کیهانفر با اشاره به اینکه برنامه‌های توازن منطقه‌ای یکی از اساس‌های پرداختی اعطای تسهیلات از سوی صندوق توسعه ملی است، خاطرنشان کرد: امید است تا استان نیز از این طریق بتواند منابع و اعتباراتی را جذب کند. 
وی موضوع صندوق توسعه ملی را موضوع جدیدی قلمداد کرد و گفت: باید بر وجود توانمندی و ظرفیت‌های موجود در استان توجه شود.
وی تصریح کرد: باید در معرفی طرح‌ها به صندوق توسعه ملی برای اخذ تسهیلات، ظرفیت و توانمندی‌های استان مورد توجه ویژه ای قرار گیرد.
این مسئول با اشاره به اینکه در سه دهه گذشته ثابت کرده ایم که کارهای بزرگ و موفقی را می‌توانیم انجام دهیم، تصریح کرد: یکی از اتفاقات خوبی که در دولت‌های نهم و دهم اتفاق افتاد اعطای تسهیلات به بنگاه‌های زودبازده بود که در حول این محور استان آذربایجان غربی سهم عمده جذب منابع بانکی و تسهیلات زودبازده را در دو سال نخست اجرای طرح مذکور به خود اختصاص داده است.
کیهانفر اضافه کرد: نگاه به نقشه توسعه و رشد استان در سال‌های اخیر در برخی از خوشه‌ها ‌غرورآفرین است و بر این اعتقاد داریم که این راه باید همچنان باجدیت  بیشتری تداوم یابد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول