اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی هندیجان خبر داد:

مرمت روستای غرابی در بخش مرکزی هندیجان

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی هندیجان گفت: روستای غرابی در بخش مرکزی هندیجان مرمت و بازسازی می‌شود.

مرمت روستای غرابی در بخش مرکزی هندیجان
بهنام خزعلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: به منظور توسعه و پیشرفت عمرانی در روستاهای بخش مرکزی شهرستان هندیجان، روستای غرابی که یکی از روستاهای محروم این بخش است مرمت و بازسازی می‌شود.
وی افزود: با برگزاری جلسات متعدد فرماندار و نماینده مردم هندیجان در مجلس شورای اسلامی موافقت بنیاد مسکن استان خوزستان برای اجرای این طرح اخذ شد.
خزعلی ادامه داد: کارهای عملیاتی برای طرح احیا و مرمت این روستا پس از تصویب اعتبارات لازم در جلسه شورای برنامه‌ریزی شهرستان آغاز خواهد شد.
بخشدار مرکزی هندیجان در خصوص روشنایی روستاهای هندیجان خاطرنشان کرد: در حال حاضر برای تأمین روشنایی روستاها در روستای چم‌کنار 20 پایه برق، چم‌تنگه 28 پایه، چم‌مراد 20 پایه و رگ سفید 18 پایه برق آماده نصب هستند.
وی گفت: اعتبار نصب این پایه‌ها بالغ بر 5 میلیون تومان است.
خزعلی همچنین با اشاره به محرومیت روستاهای بخش مرکزی هندیجان اظهار داشت: تلاش ما حل محرومیت و برآورده کردن خواسته‌های مردم محروم روستاها و خدمت رسانی به آنهاست که این کار با جلب حمایت فرماندار و مسئولان شهری امکان‌پذیر است.
بخشدار مرکزی هندیجان در ادامه از اعتبار 3 میلیون تومانی برای بازسازی مساجد روستاهای کره پا و چم‌کنار خبر داد و گفت: با توجه به آغاز فصل بارندگی  و بازگشایی مدارس از بنیاد مسکن شهرستان هندیجان می‌خواهیم تا با تسریع در اجرای پروژه‌های خود از مشکلات مردم محروم این روستاها بکاهند.
وی اضافه کرد: با توجه به طغیان رودخانه زهره هندیجان نیاز جدی به ترمیم و بازسازی سیل‌بندهای خاکی در روستاهای این بخش وجود دارد.
خزعلی گفت: همچنین در جلسه شورای کشاورزی شهرستان اعتبارات لازم به بازسازی جاده بین مزارع در روستای غرابی و کانال چهل منی اختصاص یافت.
بخشدار مرکزی هندیجان اعتبار لازم برای اجرای این پروژه‌ها را این میزان عنوان کرد: در این جلسه میزان 200 میلیون تومان به پروژه مرمت جاده بین مزارع و 400 میلیون تومان به پروژه کانال چهل منی تخصیص داده شد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول