اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اوقاف آمل خبر داد:

اجرای طرح جامع در 7 امامزاده آمل

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آمل گفت: طرح جامع امامزادگان در هفت امامزاده شاخص این شهرستان اجرایی می‌شود.

اجرای طرح جامع در 7 امامزاده آمل
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، حجت‌الاسلام حسین مهدیان شب گذشته در مراسم کلنگ‌زنی طرح توسعه امامزاده سیدحسن لهاش بخش امامزاده عبدالله(ع) با اشاره به اینکه بنا بر نظر رهبری بقاع متبرکه باید تبدیل به قطب‌های فرهنگی شوند، اظهار داشت: ابتدایی‌ترین ترسیم برای این فضا بحث جایگاه و فضای موجود در امامزادگان بود که در دستور کار قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه سابقه روشن فرهنگی در شهرستان آمل با توجه به امامزادگان شاخص آن وجود دارد، افزود: بزرگ‌ترین طرح بقاع متبرکه استان مازندران در این شهرستان در حال اجرا است.
مهدیان با اعلام اینکه طرح جامع امامزاده عبدالله(ع) این شهرستان که در دست اجرا است امیدواریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد، عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم با این طرح استفاده لازم را از فضای این مجموعه داشته باشیم.
این مسئول با اشاره به اینکه نکته افتخارآمیز در این اجرای این طرح این است که طرح جامع امامزاده عبدالله(ع) بدون اعتبار دولتی در حال اجرا است، افزود: این اعتبار بزرگ تنها توسط مردم تامین می‌شود.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آمل با تاکید بر اینکه بر همین اساس اجرای طرح جامع در 10 امامزاده شاخص این شهرستان پیشنهاد شده، گفت: امیدواریم بتوانیم این طرح‌ها را در سال 90 اجرایی کنیم.
وی با بیان اینکه اجرای طرح جامع در هفت بقعه متبرکه این شهرستان مورد تایید قرار گرفته، تصریح کرد: برای اجرای این طرح‌ها، کلنگ‌زنی سه امامزاده را همزمان آغاز کردیم.
مهدیان متذکر شد: طرح توسعه امامزاده حسن لهاش، امامزاده محمد نوگردن و امامزاده قاسم قجرمحله در این راستا کلنگ‌زنی شده است.
این مسئول در پایان اذعان داشت: برای شروع این طرح‌ها اعتبار خاص در نظر گرفته نشده است و امیدواریم بتوانیم در این طرح‌ها نیز از کمک‌های مردمی استفاده کنیم.
انتهای ‌پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول