اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل تیم فوتسال راه ساری:

حق تیم فوتسال راه ساری تقسیم امتیازات بود

خبرگزاری فارس: مدیر عامل تیم فوتسال راه ساری پس از باخت تیمش در برابر پرسپولیس تهران گفت: حداقل حق تیم ما در این بازی تقسیم امتیازات بود.

حق تیم فوتسال راه ساری تقسیم امتیازات بود
سعید نجاریان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: دو تیم بازی قابل قبولی در زمین اجرا کردند که عادلانه‌ترین نتیجه تقسیم امتیاز بازی بود.
وی اظهار داشت: بازیکنانم در این بازی در خانه حریف تهرانی نمایش خوبی داشتند که اگر قدر موقعیت‌های به دست آمده را بهتر می‌دانستند حتی سه امتیاز بازی را همراه خود به ساری بیاورند.
نجاریان درباره تیم میزبان تصریح کرد: در هفته‌های گذشته پرسپولیس نتایج بسیار ضعیفی کسب کرده بود و فقط برای کسب پیروزی بازیکنانش در برابر تیم ما قرار گرفتند.
وی گفت: با توجه به اینکه فشار زیادی بر دوش بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس تهران بود، بازیکنان این تیم به این پیروزی نیاز داشتند و برای سه امتیاز بازی روانه میدان شده بودند.
مدیر عامل فوتسال راه ساری درباره وضعیت تیمش بیان داشت: تیم در حال حاضر در آمادگی خوبی به سر می‌برد که تا هفته‌های آینده آمادگی بدنی بازیکنان با توجه به تمرینات فشرده و بدنسازی نیز بهتر از این شود.
وی با انتقاد از داور این مسابقه گفت: کسانی که در سالن حضور داشتند خودشان قضاوت کنند که آیا داور در حد و اندازه این بازی بود یا خیر، داور با اشتباهات فاحش خود به نفع میزبان از همان اول می‌خواست که پرسپولیس برنده بازی باشد.
نجاریان عنوان کرد: تیم راه امسال نتوانسته نتایج خوبی کسب کند و تا حدودی با نتایج دور از انتظار در حاشیه و فشار روحی و روانی به سر می برد که کمیته داوران باید در ارنج داوران دقت و نظارت بهتری داشته باشند.
مدیر عامل راه ساری تصریح کرد: داور هم یک انسان است و امکان خطا و اشتباه از او است، که خدا کند اشتباهات داوری در بازی راه ساری با دیگر تیم‌ها سهوی باشد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: در بازی دو تیم راه ساری و پرسپولیس تهران محمود لطفی، طاها مرتضوی، عماد محمدی و ایمان احمدی برای راه ساری موفق به گلزنی شدند که در نهایت با گلزنی این بازیکنان موفق نشدیم برنده از بازی خارج شویم.
به گزارش فارس تیم  فوتسال راه ساری از هفته نهم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عصر روز گذشته شنبه چهاردهم آبان در برابر میزبان خود پرسپولیس تهران در یک بازی پرگل با نتیجه 6 بر 4 شکست را پذیرا شد.
راه ساری هم اکنون از9  بازی خود با دو پیروزی و هفت شکست با شش امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی جدول چهارده تیمی جای دارد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول