اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس اداره ورزش و جوانان قروه خبرداد؛

فعالیت 4 هزار ورزشکار در شهرستان قروه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان قروه از فعالیت 4 هزار ورزشکار سازماندهی شده در قالب 31 هیئت ورزشی در این شهرستان خبر داد.

فعالیت 4 هزار ورزشکار در شهرستان قروه
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رشید امیری ظهر امروز در مراسم تجلیل  از پیشکسوتان ورزشی قروه، ضمن اعلام این خبر، اظهارداشت: افزایش نرخ تعرفه ارائه خدمات ورزشی که با بضاعت مالی ورزشکاران همخوانی ندارد، از مهم‌ترین مشکلات ورزشکاران این شهرستان است.
وی با بیان اینکه خصوصی‌ سازی اماکن ورزشی در این شهرستان موجب کاهش تمایل جوانان و نوجوانان به فعالیت‌های ورزشی شده است، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 110 میلیون ریال برای تجهیز هیئت‌های ورزشی قروه اختصاص داده شده که متاسفانه این میزان اعتبار پاسخگوی نیاز این شهرستان نیست.

تشکیل شورای ورزش در شهرستان قروه 
فرماندار قروه نیز در این مراسم از تشکیل شورای ورزش در این شهرستان خبرداد و اظهارداشت: این شورا با هدف تقویت بخش ورزش و تربیت‌بدنی در این شهرستان بزودی تشکیل می‌شود.
به گفته نادر فخری، با تشکیل این شورا و استفاده از تجربه‌های صاحب نظران این حوزه، تلاش می‌کنیم، تصمیمات بخش ورزش از فرد محوری به سمت جمع محوری سوق داده شود.
وی، بر استفاده از تمامی ظرفیت‌های بخش ورزش در راستای بهبود و ترویج ورزش در بین اقشار مختلف جامعه، تاکید کرد.
فرماندار قروه با بیان اینکه شهرستان قروه از  شهرستان‌های برتر استان در برگزاری همایش‌های ورزشی همگانی  و استقبال مردم از این همایش‌ها است، خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال بسیار مطلوب مردم از برنامه های ورزشی ورزش این شهرستان نیازمند توجه بیشتر است.
فخری بر لزوم بسترسازی مناسب به منظور تقویت ورزش قهرمانی در این شهرستان تاکید کرد و گفت: در حال حاضر 50 ورزشکار این شهرستان دارای رده‌های مختلف قهرمانی در سطح ملی و بین‌المللی هستند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول