اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات تنیس غرب آسیا؛

ورزشکار خراسان رضوی در مسابقات تنیس آسیا قهرمان شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تنیس خراسان رضوی گفت: بانوی ورزشکار خراسان رضوی به مقام قهرمانی مسابقات تنیس غرب آسیا دست یافت.

ورزشکار خراسان رضوی در مسابقات تنیس آسیا قهرمان شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، جواد باقری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: غزل پاک باطن بازیکن مشهدی تیم ملی تنیس کشورمان پس از درخشش در مسابقات غرب آسیا، اواخر هفته آینده نیز به همراه تیم ملی زیر 14 سال بانوان کشور به منظور شرکت در مسابقات تنیس بین‌المللی دوحه قطر، به این کشور سفر می‌کند.
باقری به مشکل اصلی تنیس خراسان رضوی اشاره کرد و افزود: نداشتن زمین سرپوشیده مهم‌ترین مشکل برای این رشته ورزشی است.
رئیس هیئت تنیس خراسان رضوی به موفقیت تیم تنیس پسران خراسان رضوی در رقابت‌های تنیس قهرمانی کشور اشاره کرد و اظهار داشت: در این رقابت‌ها که در کرمان برگزار شد، ۱۸ تیم از استان‌های گلستان، قزوین، اصفهان، کرمان الف، کرمان ب، خراسان‌های شمالی، رضوی و جنوبی، یزد، زنجان، تهران، توابع تهران، اردبیل، ایلام، قم، فارس، بوشهر و سمنان در چهار گروه و در دو مرحله مقدماتی و تک حذفی با یکدیگر به رقابت پرداختند.
باقری ادامه داد: در پایان این مسابقات تیم تهران به قهرمانی رسید، توابع تهران بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و تیم خراسان رضوی به مقام سوم این مسابقات دست یافت.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول